یادگاری

خوزستان را با خون نوشته اند

چقدر غم داره این عکس

خوزستان تسلیت:)

سمت چپ : ۳۱ شهریور ۱۳۵۹

سمت راست : ۳۱ شهریور ۱۳۹۷

اهواز

لوکیشن:پشت بوم

تق!

شلیکی که روی شقیقه ام قفل شده،تق! و تمام...

-شیرین بود؟

+مرگ؟

-اره

+از تولد شیرین تر بود!


انسانی میشناسم

انسانی را میشناسم که صدایش زیباست به لطافت ماه،از بچگی در رویای ایستادن روی استیج خوانندگی بزرگ شده و چنان غرق در رویایش بوده که شاید حتی به فکرش هم نمی رسیده که شاید!شاید روزی صدایم از ضبط هیچ ماشینی پخش نشود!

-چرا خوانندگی؟

+تو فکرشو بکن!داری تو خیابون راه میری یهو صدای خودتو میشنوی که داری با عشقققق میخونی یه جَوونی با عشششق داره به صدات گوش میده...تو بودی کیف نمیکردی؟

-چرا،کیف میکردم

عاشق شد،عاشق شد،اما عشقش پایدار نبود،غصه خورد اما زمین نخورد!خوند و خوند و خوند،اسیر صداش شد بی خبر ازینکه یروز یکی میاد اینبار اسیر چشمای اون میشه!بخاطرش همه کار میکنه،اخه عاشقشه!دیوونشه!میخوادش!اما انگار فقط یه شب کافی بود تا جدا بشن!یک جمله کافی بود!تا عشقش زیر پاهای دیگران لگد بخوره و له شه!

بارها خواسته بود آهنگ بخونه،خونده بود،تا یک قدمی شنیدن صدای خودش از ماشین پسر دخترای جَوون،شنیدن صداش از ضبط تلکابین نمکآبرود،شنیدن صدای ذوق طرفداراش رفت!اما بی معرفت شد رفیقی که ادعای رفاقت میکرد،تک تک تلاش های پنج سال زندگیش گره خورد به لپ تاپی که نو شد و تمام آهنگاش پریدن!

سنگ شد!ولی نه آنقدر سخت!گفت:مهربون بودن و عاشق شدن رو خدا برا من نیافریده!

انگار میگن روز پسره

پسرای جمع روزتونو تبریک میگم...


تنها

امشب بی نهایت احساس تنهایی میکنم...

مستر پستچی

کفشایی که سفارش داده بودم رسیدننننن

خیلی ذوق کردم اما دلم برا یکی هم تنگ شد:)

کلا وقتی پستچی میاد دم در خوشحال میشم 

چه بسته باشه چه نامه

ملت عشق

شریعت مانند چراغ است،روشنایی می بخشد.اما نباید فراموش کرد که چراغ هنگام راه رفتن در تاریکی به کار آن می آید که جلو پایت را ببینی.بعد از شریعت نوبت طریقت است،بعد از طریقت نوبت معرفت،بعد از معرفت هم نوبت حقیقت!اگر جهت اساسی فراموش شود و انسان شریعت را نه وسیله که هدف بشمرد،آن چراغ دیگر چه فایده ای دارد؟


"کتاب ملت عشق اثر الیف شافاک"

یه اسنپی خوب!

امشب تو کانال خاطرات یه اسنپی جوین شدم،کل شبو نشستم کانالشو خوندم عالی بود،میدونی گاها لازمه یسری باشن تا بهمون یاد آوری کنن دنیا هنوز قشنگیاشو داره،یه اسنپی با موتور که میاد خاطرات و اتفاقات قشنگشو مینویسه میتونه بهترین حس ها رو برای منی که خواننده کانالشم رقم بزنه.یکی از قشنگیای دنیاست به نظرم:-)


علی اسنپی عزیز،حتی اگه این پستو هرگز نخونی!بابت حال خوبی که بهم هدیه دادی ازت ممنونم:)))

درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan