مث گااااو!

استاد ش.ل هر از گاهی میگه:

مث گااااو سردرد گرفتم!


الان منم 

سه روزه مث گااااو سردرد دارم!هر روزم بدتر میشه

الان بهتری!
بله نسبتا
:(
:(((
من که هرچی سردرد گرفتم واسه اعتیاد به چایی بوده :(
بدون چایی زندگی زهر مار است:|
اووف ،وحشتناکه سردرد مخصوصا اگه سردردش عصبی باشه،عمرا تا خودت نخوای خوب شه
:(
ان شاالله که بهتر بشین:)
سردرد خیلییی درد بدیه.آدم احساس میکنه مغزش میریزه بیرون:|
ممنون
بله
:)) [ببخشید خندم واسه پست شما نیست ]
واقعاااا سردردد خیلیییی بده مخصوصا که سینوزیت داشته باشی هعی سردرد بگیری ...
خواهش میکنم
بله خیلی بده
واقعا سردرد خیلی افتضاحِ!!!!
ماله من متاسفانه از بیخوابیه.
خیلی
يكشنبه ۱۱ شهریور ۹۷ , ۲۰:۴۴ فاطمه سادات داوری
خیلی عالی بود
*_آ_*
اینکه مث گاو سرم درد میکنه؟
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan