حرف بزنیم؟

سلام

حالتون چطوره؟

خوب باشی هم اسم جونم:)
عزیزممم^_^
الان دیگه خوب شد
خدا رو شکر
حال همه ما خوب است اما تو باور نکن .
دلی نشکسته در دنیا،اما تو،باور نکن
دوشنبه ۲۸ خرداد ۹۷ , ۲۱:۵۶ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
سلام
ما که خوبیم
امیدواریم شماهم خوب باشید و سلامت
شکر
منم خوبم
هی....بد نیس.سر زانوی سمت راستم درد میکنه
عه چرا خدا بد نده
خوبیم. شما چه طورید؟
خووووب 
دوشنبه ۲۸ خرداد ۹۷ , ۲۱:۰۸ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
خخخخ :)))))
حوصلم پکیده
منممم
دوشنبه ۲۸ خرداد ۹۷ , ۲۱:۰۶ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
سلومتییییییییی تو چ خبرررررر
هیچیییی بی خبرررر
شوخی ها رو
بخشیدم
دوشنبه ۲۸ خرداد ۹۷ , ۲۱:۰۳ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
:)))))))))))))))
چخبرررر
شوخی کردم 
ببخشید 😭😭😭
چیو ببخشم؟
دوشنبه ۲۸ خرداد ۹۷ , ۲۱:۰۱ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
من خوبمممممم تو خوبییییییییی
خوووووووببببب 
سلامتی  
شما چه خبر؟😊
بی خبر 
تکرار مکررات
دوشنبه ۲۸ خرداد ۹۷ , ۲۰:۵۷ رضا `پسر از جنس پدر`
حال همه خوبه منتها یه روز یکی از ما حالمون بد میشه میخوام از همین جا بگم به اون دوستانی که پست های غمگین میزارن اینه که دوست عزیز همه مون یه تو یه همچین حالتی قرار میگریم نمیدونم شاید یه جور رونده تا خوب شدن و دوباره حالمون بد میشه کلا این یه پروسه س که اتفاق میفته برای همه. درمانش هم اینه که بهم امید بدیم و به هم کمک کنیم و همه با هم بخندیم تا این دوره جند روز حال بدیمون خوب بشه . همین ببخشید که پست رو طولانی کردیم . همه با هم بخنیدم :)
درست میگی 
دمت گرم 
بخندیم:-)
چقدر سرد یخمک  حرف می زنی

نکنه  من دوست پسرت بودم   که ترکت کردم 🤣🤣🤣🤣
جدیدا خیلی خودتو تحویل میگیری
دوشنبه ۲۸ خرداد ۹۷ , ۲۰:۵۲ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
سلاممممممممم
سلااااااامممم چطورییی
بابا شوخی کردم ننه

عشقم کجا بود 
تو چقدر سنگدلی  دلداری هم بلد نیستی 

ایش🤣🤣🤣
شاید هستم
همین الان خبر دادن  مرد 😭😭😭😭😭
خدا رحمتش کنه
سلام
متشکر میگذره 
شما خوبی؟
بد نیستم شکر 
چخبر
حالم بده

اخه عشقم داره میمیره 😭😭😭😭
خدا سلامت نگهش داره
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan