رفت و آمد ها ادامه دارد؟نخیر😒

تو این یه هفته کلی از دوستان خواستن برن،خدا رو شکر نرفتن از جمله آقای رمانتیک،ماجده ی عزیز،یگانه جان و...   خدایی کامنت انقد ارزش نداره که بخاطرش اینهمه خاطره که تو بیان داشتید رو بزارید و برید نه؟

هفته ی قبل تولد یکی از رفقاااای جان من بود،صبا جانم ببخشید دیر شد ولی از همین تریبون میگم که 

تولدت مباااااااارکککککک💛💛💛

البته خودت میدونی چرا با رنگ زرد نوشتم😂😂

خیلی رفیقی برام خیلیییییی کلی آرزوی های قشنگ برا زندگیت دارم و امیدوارم همیشه شاد باشی و کمتر حرص بخوری😊😒


خوشحالم که خیلی از کسایی که میخواستن برن نرفتن واقعا خوشحالممم و ته دلم براشون دعا میکنم 

پیوند آقا علیرضا(آقای رمانتیک) و زهرای عزیز(فرشته ی بی بال) رو هم تبریک میگم😍😍😍امیدوارم همه چی خوب پیش بره و همیشه عالی و خندان باقی بمونید😃🎉

پیوند اون عزیزای دل هم مبارک باشه ایشالا 
نمیشناسم ولی آرزوی خوشبختی دارم براتون 😍👑
مرسییی مهربووون
مرررسی ازت رفیق جآنم عزیزدلم مرسی به یادم بودی 💗
و یه دنیا ممنون از عزیزایی که کامنت گذاشتن 🌼🍀
آطی مهربونم، یه دنیا ممنونم ازت 😍
😀😀😀😀😀😎😎😎😃😃😃😍😍😍💜💜💜💜🌹🌹🌹💛💛💛💛
عه؟ خب احسنت نکته خوبی بود خخخخخخخخخخخ


😁😁😁
تولد صبا خانوم هم مبارک

+پیوند دو کفتر کاکل به سر هم مبارک خخخخخخخ
ممنونم


مبااارک😂😂
منم خوشحالم که موندم
ولی رفتن من به خاطر نظرات کم نبودا:(
من قبلا هم گفته بودم برام مهم نیس:/
دلایل دیگری داشت...
منظورم کم بودن نظرات نبود عزیزم
منظورم بد بودن بعضی کامنتا بود

:((
مبارکه:)
متشکرم نگار جان
تولد
تولد
تولدش مبارک
مبارک
مبارک
تولدش مبارک...
:))))


عزیزمممم😍ممنونممم
دوشنبه ۱۱ تیر ۹۷ , ۱۶:۱۶ آقای سر به هوا :)
از وبلاگ باهم اشنا شدن و پیوند خوردن؟عجب!

این رفتن هایی که تو این ماه هست یه جور حساسیت فصلیه و موضوعیت نداره!
اره فکر میکنم


حساسیت فصلی😂
صبا.. کدوم صبا؟ همون صبای مهربونِ عزیز^^؟
تولدت مبارک صبا:*


اره فک کنم همون^~^
تشکرر
دوشنبه ۱۱ تیر ۹۷ , ۱۵:۲۶ دنیای غم و اندوه ...
مبارک باشد.
مرسی خیلی
تولدشون مبارک ...
دوستی تون پایدار.
:)
ممنونم

اول اینکه کاری خوبی کردن نرفتن و دوم اینکه صبا جان تولدش مبارک و سومن اینکه پیوندشان مبارک ، ممنون از اینکه اطلاع رسانی کردی :)
اول اینکه بله
دوم اینکه ممنونممم
سوم اینکه کاری نکردم

خواهش میکنمم
:)
تولدش مبارک:))
ممنونم عزیزم:-)🌹
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan