نروژ و من!

تاحالا شنیدید تو شهرای شمالی نروژ،شیش ماه شبه شیش ماه روز،فکرشو بکنید اگه آدم تنبلی باشید میتونید شیش ماه تموم بدون اینکه دلیل قانع کننده ای داشته باشید بخوابید و اگه کسی ازتون پرسید چرا؟با قاطعیت تمام بگید

-چون شبه،تو شب هم باید خوابید!🤗

یا اگه آدم شب بیداری هستید مثل من...تصورش خیلییی قشنگه که شش ماه تموم بتونم رو سنگ فرش های نروژ قدم بزنم و تو شش ماه با تموم آدمای شب گرد مثل خودم معاشرت داشته باشم،اینکه بتونم شش ماه بی وقفه به ماهی که هر شب هلالش قوی تر میشه زل بزنم و شاید من،بتونم تو نروژ دست خدا رو بگیرم...ستاره هارو شش ماه بی وقفه داشته باشم و بتونم با خیالاتم ازشون آویزون باشم و تاب خوران با خودم بخونم:

تاب تاب تاب بازی خدا منو نندازی اگه منو بندازی...بغل خودت بندازی...!

به این فکر کنید که برای یه تصمیم بزرگ تو زندگیتون فقط یک شب فرصت داشته باشید...این شمایید که اگه تو نروژ باشید میتونید شش ماه فکر کنید و در نهایت بهترین تصمیمو بگیرید...

دارم به این فکر میکنم...قدم زدن تو نروژ چقدر میتونه لذت بخش باشه وقتی هر وقت که دلت هوای آسمونو کرد بتونی رو همون سنگ فرش ها که با ریسه های طلایی رنگ تزئین شدن،بدون اینکه کسی ازت علتی بخواد دراز بکشی و زل بزنی و غرق بشی تو عمق تاریکی شهر...

با خودت زمزمه کنی

-دیوانه تر از من خودمم...!

یروزی میرم نروژ حتی اگه فقط شیش ماه از عمرم باقی مونده باشه😊🌟

ایشالا به خواستت برسی
منمدوست دارم تجربش کنم
ایشالا:)
چه زیبا ...
:)
ممنون:)
چهارشنبه ۱۳ تیر ۹۷ , ۰۰:۰۵ وحیده پوربافرانی
رویای قشنگیه
قدم زدن تو تاریکی شب و نور ماه و طرح سنگفرش خیابون...
امیدوارم به واقعیت بپیونده
:)
امیدوارم
چهارشنبه ۱۳ تیر ۹۷ , ۰۰:۰۴ وحیده پوربافرانی
رویای قشنگیه
قدم زدن تو تاریکی شب و نور ماه و طرح سنگفرش خیابون...
امیدوارم به واقعیت بپیونده
:)
ممنونم
امیدوارم
فازی خواستی بری منم میام:)))
بیا بریم عزیزم:)
به نظرم مال یه ماه اول موندن جذابه.
ولی 6 ماه فقط شب دلم نمیخاد تجربش کنم نمیدونم چرا
به نظرم دلنشین یاشه
سه شنبه ۱۲ تیر ۹۷ , ۱۹:۰۶ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
اونجا 6ماه شب زنده داری خیلی حال میده بنظرم :)


"به این فکر کنید که برای یه تصمیم بزرگ تو زندگیتون فقط یک شب فرصت داشته باشید...این شمایید که اگه تو نروژ باشید میتونید شش ماه فکر کنید و در نهایت بهترین تصمیمو بگیرید..."

چه اینجای متن جالب بود

تو کشور ما ثانیه ای تصمیم نگیری به فنا رفتی

اره خیلی

کشور ما کلا از عجایبه
کیه این تا آخر بخونه
فعلا که خوندن😅
من با بخش خوابش موافقم😌😍
بریم منم میام,فقطا یکم سرده لعنتی😁 ولی میام بریم😇,رفتی منم ببر
بیا بریم😉🌹💜
تکست قابل لمسی بود ، لذت بردم :)
ممنونم:)
بیچاره اون آدمی که خستس ولی تو شیش ماهه روز افتاده خستگیش...
اون دیگه اوج بدشناسیه😅
ایشالا
ولی سخته ها شیش ماه شبببب ⁦:-)⁩
قشنگم هس😃
سه شنبه ۱۲ تیر ۹۷ , ۱۶:۲۱ دنیای غم و اندوه ...
امیدوارم بتوانید بروید.
ممنونم😊ایشالا شمام به آرزوهاتون برسید
خیلییی باحال گفتیییی😀😀😀😀 ان شاءالله به قشنگ ترینا وبهترینا برسی
باحال خوندی😁🌹
ممنونم همچنییین
بله واین خیلی بده .
چرا بد؟!
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan