نظر؟؟؟؟

یکم حرف بزنیییییم؟؟؟؟؟

خوب، جوک دوست داری برات بنویسم؟
و یا ...
نمیدونم
خوب در حق بنده لطفی کن و وب بنده را جزو وب هایی که دنبال میکنم وبت، قرار بده:)
و
تعدادی جک نوروزی بنویس، روحیمون شاد شه:)
الان خودم دنبال روحیم راستش
دنبالتون کردم
دوست داری یه لبخند به روی لب های من بیاری؟
بله چرا که نه
ای چه بد:((
مرگ مغزی یعنی مرگ قطعی، وای از دست دادن داداش سخته:((
به خانوادشون تسلیت میگویم و از خدا میخواهم به روح این اقا پسر که از دنیا رفتند آرامش ببخشد!
🌹
خوب خدا بد نده، چه خبری؟
یه پسر 16 ساله سر سهل انگاری برادرش تصادف کرد و مرگ مغزی:)
خوب، وقتی حالت خوب شد، اون رو برام جایی بنویس و بعد اینجا برام بفرستش.
خوب ان شا الله بهتر میشی:)
خوب چرا یکم رو به راه نیستی؟
اگه خوب شدم چشم
چیزی نیس یه خبر بد شنیدم
خوب خلاصش رو برام بنویس؟
امشب نه
یکم رو به راه نیستم
خوب تقریبی بگو؟
خوب نمیخوای بگی، نگو!
یک کتاب که خونده ای رو معرفی کن و برداشت خودت از آن رابرای من بگو؟
نه نمیگم 
کتاب خیلیییی خوندم 
ژانر بگین
اره دیگه؟:)
خوب بگو حالا چی میشه من بدونم کلاس چندمین بانو؟
کلا سن نمیگم
من کار به سنت ندارم، میخوام بدونم کلاس چندمی، همین:))
نه دیگه :)
خوب نوش جان روحشون:)
خوب یکم از این موضوع خواهر برادری فاصله بگیریم، چون من خواهر ندارم
، یک لحظه دلم نخواد.
خوب کلاس چندمی؟
سن که پرسیدنی نیس
بله ولی خواهر ها بیشتر قربون صدقه هم میروند:)
و حالا تو این قربون صدقه رفتن داداش هات از چه عباراتی استفاده میکنی:)
اخ ابجی فدات شه😉
بمیرم برات
و...
خوب چه شکلی قربون صدقه داداش و خواهرهات میری؟
قربون صدقه داداشام میرم 
ولی برا خواهرم
فحشش میدم😓
بله دیگه مثلا خواهرت بهت یه تیکه میندازه مثلا ترشیده شده ایاا؟
و تو باهاش سر دعوا رو میگیری و اخر این دعوا قربون صدقه هم میرین
ولی اینکه زل بزنین و تو چشم هم نگاه کنین از هم یکم بدتون میاد.
پس شیطونی های بین خواهر برادرا واجبه:)
اره خب😂
نه، میخواستم امسال بیام که نشد؛(
بله دیگه شیرینی خواهر، برادر داشتن همین حرص و جوش و دعوا و تند خویی و...است.
عه:(
بله دیگه، ولی حالا اصفهان بی آب زیاد جذاب نیست ولی ارومیه خیلی
خوشکل و با صفاست:)
زنده باشی بانو:)
خواهر داشتن چه مزه ای داره؟
ارومیه اومدین تاحالا؟اره؟
خواهر داشتن برا من یکی بااینکه ازم بزرگتره فقط حرص و جوش و دعوا داشته و داره😓
خوب سنت بین ۱۴ تا ۱۷ سال میتونه باشه:)
پس بشین حساب کن که تا اصفهان، استان بنده، چقدر فاصله داره استانت:)
پس خدا هر سه رو حفظشون کنه:)
من یه داداش دارم:)
عه اهل اصفهانید که😃
خدا براتون نگشهوش داره
خوب چند ساله که از خدا عمر گرفتی؟
چند ساله که پا به مهد علم و تربیت (مدرسه و ...) گذاشتی؟
در کجای سرزمین عزیزم ایران، زندگی میکنین؟
چندتا خواهر، برادر داری؟

اقاااا من ادبیاتم ضعیفه ها😓
سن رو که نمیپرسن نه؟!
ارومیه ام
آذر بایجان غربی
دو تا برادر و یه خواهر دارم
خوب از خودت بگو بانو؟
بپرسین منم بگم
پس مثل بنده:)
فدا سرمون:)
ان شا الله سال دیگه:)
اره والا
ایشالا
بله، این رو هم دارم باهاش زبان شیرین پارسی رو پاس میدارم:))

خوب چه خبر از مسافرت عیدت؟
پاس بدار دمت گرم

والا ما خانه نشین گشتگانیم
بله ولی بنده چون به دوستام وقتی این حرف رو ازشون میشنوم، جان میگویم که یک عادت است که باید کم کم از عادت دورش کنم.
اون دختر خانم مثلا خواهرم باشه بهش جان هم میگویم و کلا بستگی
به نسبت طرفین داره.
بله، میگذره ولی دارم بهتر میگذرونمش:)
اها چقد رسمی و دقیق

دم شماگرم
میخواستم بگم جان ولی دیدم دختری همون بفرماا حرف بزنیم؟
از چه گفتن را دوست داری؟
به دخترا جان نمیگن؟!
زندگی خوش میگذره؟
اوهوم :)
چی بگیم؟!
حوا جان چطورییی
یکم حرف بزنیم؟ خیلی خوبه. ولی نمیدونم از چی بگم؟
در وبلاگم داستان می نویسم و تا بحال در دو پست منتشر کردم. حدود چهارماه هست که ادامه ندادم. اگر تمایل داشتید ایده ای بدید. ممنون.
اگر خواستید بخوانید در قسمت موضوعات روی داستان کلیک کنید.
چشم سر میزنم
سلام

حالت خوب
مرسی تو خوبی
چی بگیم
سلام😁
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan