انتخابتون چیه

انتخابتون چیه؟

کسی که دوستش دارید

یا کسی که دوستتون داره؟

کسی که دوسم داره=)))
فعلا گمشده ولی بهرحال دیس ایز هوو آی چوز هیم= )))))
:)
نمیدونم...:(
:-(
سلام
چه خوش بی مهربونی هر دو سر بی

که یک سر مهربونی دردسر بی!
موفق باشید.
:)
ممنونم
اصلا سوال این نیست :))
سلام 
اصل سوال اگر یادم بیاد میگم چی بوده ؟!:))


حتما:/
سه شنبه ۴ تیر ۹۸ , ۲۳:۰۱ Dυʀᴡíɴ Fēʀᴅìnanᴅ
این دو تا باید با هم باشن ، در غیر این صورت هیچ کدومشو دوست ندارم ؛ مگر این که دیوونه باشم ^_^
اینم حرفیه:)
همیشه اهداف مهمتر از نیازهامون هستن.
.
گزینه سوم: خودت رو بیشتر از همه دوست داشته باش
من شدیدا با گزینه سوم موافقم
سه شنبه ۴ تیر ۹۸ , ۰۰:۱۴ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
سوال زیاد درست نیست 
چون دوست داشتن باید متقابل باشه یعنی یه حس دو طرفه است ...
اما اگه مجبور به انتخاب یکی از این گزینه ها باشم 
من به شخصه گزینه دوم رو انتخاب می کنم :)
درسته ولی ممکنه اتفاق بیفته

چرا؟
متقابل (:
ایشالا:)
هیچکدوم :|
خب انتخابت در کل؟
شرایط زندگی! شاید اونی که منو دوست داره واسه زندگیم مناسب باشه در حالی که اونی که دوسش دارم واسه زندگیم مناسب نباشه... اینجا ترجیح میدم منطقی عمل کنم تا احساسی :)
درست و منطقی:)
کسی که دوسش دارم و دوسم داره
بسیار عالی
هیچ کدوم :)
خب انتخابت در کل چیه:/
سوال سختیه
باید دید اونی که دوستمون داره رو دوست داریم یانه
فرض رو بزارید که دوسش ندارید
البته بدتونم نمیاد ازش
هیچی بیخیال کسی که دوست دارم یا کسی که دوسم داره میشم! '_' 
بسیار عالی:/
هیچ کدام صحیح میباشد
اگه دوست داشتن یک طرفه یا حتی دوطرفه باشه ولی بغلش مکمل اخلاقی و رفتاری نباشن به درد نمیخوره که،بدتر باعث تنفر میشه و دلزدگی به مرور
عقیده ی جالبیه:)
فقط دوست داشتن اون کافی نیست...یه رابطه دو طرفس ک منم یک طرفش قرار دارم پس منم حق دوست داشتن دارم :)
چی بگم والا:)
هر کدومش به‌طور جدا به‌نظرم میتونه آسیب‌زننده باشه! بهتره دوست داشتن متقابل باشه.
اگه نشد چی
دوشنبه ۳ تیر ۹۸ , ۲۱:۲۳ مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
(لبخند برعکس)
:)
نه وقتی خودم دوستش ندارم چه فایده؟
در عوض اون دوستت داره خب
یه مشت شرط و شروط موازی داره خب... همینجوری نمیشه گفت
مثل چی؟
نه بابا فک نکنم این دوره کسى تو دلش نگه نمیداره 😊
در ضمن منم چیزی ندارم کسی بهش دل خوش کنه ،کلا شخصیتم نچسبه
نه بابا این چه حرفیه
دوشنبه ۳ تیر ۹۸ , ۲۱:۱۸ مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
میدونم چی میگی(:
اما من هیچوقت خودمو دوست نداشتم...
باید بخوای که خودتو دوست داشته باشی عزیزم:)
دوشنبه ۳ تیر ۹۸ , ۲۱:۱۴ مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
(:
میدونی چیه،حداقل مطمینم ک ی چیزی تو وجودش دآره ک دوسش دآرم و برای کمک کردن بهش هر کآری میکنم...حدآقل شرمنده خودم نیستم...
ولی کسی ک دوسم دآره فرق دآره...نمیتونم ب خودم این آجازه رو بدم ک با انتخآب کردنش،و نداشتن حسی بهش،ازارش بدم...
نمیدونم حرفامو میتونی بفهمی یا نه...اما من ترجیح میدم خودم ازار ببینم تا اینکه بقیه رو هم ازار بدم...
میفهمم
نمیتونم نظر بدم انتخابت درسته یا نه
ولی خودت باید با ارزش ترین باشی برا خودت
اونی که دوستم داره 😊هر چند کسی نیست 😂😂
از کجا میدونی شاید هست خبر نداری🙄
کراش طور
دوشنبه ۳ تیر ۹۸ , ۲۱:۰۸ مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
اوهوم حتی اگه ادم اشتباهی باشه..
امیدوارم تجربش نکنی
ولی این،ضربه روحی بزرگی به آدم میزنه
اگه کسى که دوستش دارم دوستم داشته باشه قطعا با اون زندگیم میکنم اما در غیر این صورت با کسى که دوستم داره زندگى میکنم 
یه جواب عاقلانه و منطقی:)👌
دوشنبه ۳ تیر ۹۸ , ۲۰:۵۸ مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
کسی که دوسش دآرم...
سوالی که از بقیه هم پرسیدم
حتی اگه آدمِ اشتباهی زندگیت باشه؟
دوشنبه ۳ تیر ۹۸ , ۲۰:۵۴ معلمی از جنس اینده
در این وقت دیگر 50 در 50 است یا دوستش دارم یا نه
که اینطور:)
دوشنبه ۳ تیر ۹۸ , ۲۰:۵۱ معلمی از جنس اینده
نه حتی اگر هم ادم درست زندگی نباشه دوستش ندارم.
اگه کسی که دوستت داره دقیقا آدم درست باشه چی؟
نه اگه آدم اشتباهی باشه حذفش میکنم از زندگیم :)
اگه کسی که دوستت داره آدمِ درست باشه چی؟
کسی ک دوستش دارم :)
حتی اگه آدمِ درست زندگیتون نباشه؟
دوشنبه ۳ تیر ۹۸ , ۲۰:۴۹ معلمی از جنس اینده
کسی که دوستش داریم.
حتی اگه آدمِ درست زندگیتون نباشه؟
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan