چرااا

بگم چقد عصبیم یا خودتون حدس زدین؟

حرف بزنیم؟

سلام

حالتون چطوره؟

ستارگان


امشب در سر شوری دارم

امشب دردلنوری دارم

باز امشب در اوج آسمانم

رازی باشد با ستارگانم

امشب یک سر شوق وشورم

ازاین عالم گویی دورم

از شادی پر گیرم که رسم به فلک

سرود هستی خوانم در بر حور و ملک

در آسمان ها غوغا فکنم

سبو بریزم ساغر شکنم

امشب یک سر شوق وشورم


ازاین عالم گویی دورم

با ماه و پروین سخنی گویم 

وز روی مه خود اثری جویم

جان یابم زین شراب

جان یابم زین شراب

ماه و زهره رابه طـرب آرم

از خود بی خبرم ز شعف دارم

نغمه ای بر لب هام

نغمه ای بر لب هام

امشب یک سر شوق وشورم


ازاین عالم گویی دورم

امشب در سر شوری دارم

امشب دردلنوری دارم

باز امشب در اوج آسمانم

رازی باشد با ستارگانم

امشب یک سر شوق وشورم

ازاین عالم گویی دورم

امشب یک سر شوق وشورم

ازاین عالم گویی دورم

امشب یک سر شوق وشورم


دریافت

بی معرفت شدم؟




پ.ن:بی معرفت شدم؟نه ها...فقط کامنت نمیدم 

نسیم دلنشین اب و هوای دختری از جنس باد،کمی طوفانیه

بازم وااااایی

واااااییییی بردیمممم واااااییییییی من فدای تک تکتون بشمممم وااااای😱😱😱😱

یخ یخمممممم پاهام دارن میلرزننننن

واااای

واااای سردار چرا اینجوری میکنهههه😱😱😱😱واااای خدایا منو بکشششششششش 

چشه ایییین

دو تا موقعیت گل خووووووبببب صد در صدیییی رو از دست دادن 

وااااای😭😭😭😭

تموم شد دیگه

ماه رمضونم تموم شد دیگه 


خب عیدتون مباااااارککک😍😍😍🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎇🎇🎇😇💃💃💃💃


ماجراهای منو بهرام افشاری

برنامه ی دیشب خندوانه از دیشبه شدیدا فکرمو مشغول کرده🤔اول یه ماشالا بگم برا قد بهرام خان افشاری دوم اینکه از دیشب قد بهرام خانو با عالم و آدم مقایسه کردم...هرجور حساب میکنم من اگه وایسم پیششون افتاب هم سمت بهرام خان باشه قشنگ زیر سایشون میتونم لم بدم کتاب بخونم نه؟!😊

بعد من اگه هم قد رامبد شم...که البته بیشتر هم میشم اما احتماله دیگه... نمیتونم که با بهرام خان فیلم بازی کنم نه؟خو کلا نشدنیه اما من باید بتونم...از دیشب بازی کردن روی صحنه ی تئاتر با بهرام خان افشاری به یکی از مهم ترین فانتزی های فائزه افزوده میشود😃😇ینی میشه؟!حتی فکر کردن بهش هم ذوقمو می افشاند😂

بازی رو صحنه ی تئاتر رویای دست یافتنیه منه...من باید بتونم باید باید باید 

پ.ن:ایشون هم یکی از فانتزی های بچگی من بودن:(

متولد کدوم ماهید؟!

فال ابجد روزانه


⏳نتیجه محاسبه ابجد امروز⌛️

📆 مورخ : دوشنبه 21 خرداد


⚜فروردین

✔️ابجد فال شما:د ج ب

🀄️تعبیر: اگر وسیله ای گم کرده اید به زودی آن را خواهید یافت و شخصی که مدتها پیش از او دور بوده اید را مجدداً دیدار می کنید وصلتی مبارک در پیش دارید و زندگی تان دستخوش تحولات مثبت خواهد شد، در زندگی صبوری کنید تا بهترین ها برایتان رخ بدهد.


⚜اردیبهشت

✔️ابجد فال شما:آ د ج

🀄️تعبیر: مقصودتان نیک است اما در ان مشکلات فراوان برایتان وجود دارد پس بهتر است از آن دوری کنید و منتظر بمونید تا خداوند راه بهتری برایتان قرار دهد.قصد دارید تا ملکی را معامله کنید که پولش حرام او خانمانسوز است از آن دوری کنید و خودتان را در دردسر نیندازید. عبادت تان را به جا آورید و خداوند را هیچگاه فراموش نکنید.


⚜خرداد

✔️ابجد فال شما:ب ب آ

🀄️تعبیر: صبور باشید تا سعادت و خوشبختی را در زندگیتان ببینید. مشکلاتی که دارید برطرف می شود و خداوند راه درست را به شما نشان خواهد داد. فردی پست در زندگیتان وجود دارد که اگر از او دوری نکنید متاسفانه دچار مشکلات فراوان خواهید شد.


⚜تیر

✔️ابجد فال شما:ب ج ج

🀄️تعبیر: اموالی به دستتان می رسد که می تواند مشکلات آن را برطرف نماید اما متاسفانه با ولخرجی تمامی آنها را از دست خواهید داد که، شخصی به جانب شما خواهد آمد و حرفهای نادرست به شما می زند باید در مقابلش صبور باشید و از بحث و جدل دوری کنید. سفری در پیش دارید که مشکلاتتان را افزون خواهد کرد از آن برحذر باشید.


⚜مرداد

✔️ابجد فال شما:ب ب ب

🀄️تعبیر: مقصودتان بد نیست اما ممکن است از مسیرتان منحرف شوید و به خاطر دوستان نابابی که در اطراف تان دارید به طور کلی خودتان را در دردسر بیندازید پس اگر تصمیم به انجام این کار دارید با درایت عمل کنید. قصد دارید تا معاملاتی را آغاز کنید که به خیر صلاحاتان نمی باشد پس از آن ها چشم پوشی کنید و منتظر باشید تا خداوند راه بهتری را برایتان قرار دهد. 


⚜شهریور

✔️ابجد فال شما:ج ا ج

🀄️تعبیر: به مقصودتان می رسید اما در این راه نباید عجله و شتاب کنید چرا که خداوند برایتان مدت زمان طولانی را در نظر گرفته. مراقب باشید و با بی احترامی به بزرگتر هایتان آنها را نرنجانید چرا که با این رفتارها از سعادت و خوشبختی باز میمانید. زندگی روی خوش را به شما نشان خواهد داد صبور باشید.


⚜مهر

✔️ابجد فال شما:ب ج ب

🀄️تعبیر: شخصی تو را نصیحت میکند پس ان را قبول کن که صلاح تو  را می‌خواهد و امسال سال خیلی خوبی خواهی داشت. نیت تو خوب است و در کارهای موفق می شوی و در آینده خبرهای خوشحال کننده ای به گوشت میرسد و اگر قصد وصلت داری به دنبالش باش که خوشبخت میشوی. 


⚜آبان

✔️ابجد فال شما:ب ب ب

🀄️تعبیر: خداوند را بابت تمام نعمات شکر کن. اگر با فردی دعوا داری در نهایت به نفع تا به پایان میرسد و اگر قصد وصلت  و یا شرکت در معامله‌ای را داری شانس تو خوب است و با تلاش و پشتکار فراوان به هدفی که داری میرسی و در نهایت موفق میشوی. 


⚜آذر

✔️ابجد فال شما:ج د د

🀄️تعبیر: در انجام همه کارها به خداوند توکل کن زیر هوای بندگانش را دارد و گره گشاست و در نهایت به خواستت میرسی.  آرزویی که داری باعث صدمه به سلامتیت می‌شود پس از آن صرف نظر کن و گرنه ضربه سختی میخوری و از فردی که همواره به تو طعنه میزند دوری کن. 


⚜دى

✔️ابجد فال شما:ب د د

🀄️تعبیر: اکنون زمان خوبی برای انجام کاری نیست پس مدتی صبر کن تا اوضاع بهتر شود. از هدفی که داری شایسته است بگذری تا دچار مشکلاتی نگردی. شما دوستان و دشمنان بسیاری داری که باید مراقب باشی که باعث گرفتاری در کارت نشوند و به تو ضربه نزنن. 


⚜بهمن

✔️ابجد فال شما:د ج آ

🀄️تعبیر: خواسته ای که داری در ان خیری وجود ندارد و باعث گرفتاری برایت می شود پس از آن بگذرد بعد از یاد نبرد در آینده آینده خوبی دارد. شما شخص را دوست دارید و در من به فکرش است اما از ان صرف نظر کن زیرا خداوند فرد بهتری را به زندگیت وارد میکند. مدتی است بلاتکلیف هستی و شما نمیدانی چه کار کنی و برای از بین رفتن این حالتی که داری باید به خدا تکیه کنی. 


⚜اسفند

✔️ابجد فال شما:ج آ ‌آ

🀄️تعبیر: در آینده نزدیک خبرهای مسرت بخشی در انتظارات شماست که باعث تغییر خوب در زندگیتان میشود و همیشه سعی کنید در تمام کارها به خداوند توکل کنید تا به اهداف تان برسید و از غم و غصه به دور باشید همچنین از انجام کارهای بد و ناپسند دوری کنید زیرا خداوند همواره پشتیبان شما بوده و آن نعمت بسیار به اهدافتان میرسید.




او رهایم کرد...با دل شکسته ی خدایم چه کنم

زمانی که رفتن را خداوند آفرید فکرش را می کرد چه دل ها که می شکنند و دلیلش فقط و فقط این آفریده اش است؟!

کاش میتوانستم چادر گل گلی ام را سرم کنم،چند سکه چند تومانی در مشتم بفشارم و با دمپایی هایم از خانه تا کیوسک تلفن را بدوم و نسیمی که صورتم را در دست هایش میگیرد و بوسه های خداوند را تقدیمم میکند را حس کنم و با شوق و ذوق قدیمی ام چادرم را جمع و جور کنم...در کیوسک را باز کنم...تلفن را بردارم و بگویم:سلام،خدا

حالت چطور است؟من که میدانم سرت از این بی اهمیتی ها...بی معرفتی ها...این مردمی که مانند گرگ هایی به جان هم افتاده اند...و اینهمه قدمی که از تو دور میشود درد گرفته،میدانم دلت طاقتش طاق شده،اما این را فقط من میدانم...به کسی نمی گویم که صدایت را میشنوم...کاش خودت این تلفن را در دست میگرفتی و به صدای خودت گوش میدادی...میخواهم بدانی پاهایم از محبتی که از صدایت مانند ابری بهاری می بارد سست شده...خدایا،آمده ام بگویم،دوستت دارم،آمده ام بابت تمام نا امیدی هایم مرا ببخشی،آمده ام بگویم:دلم شکسته ای دوست...هوای گریه با من،بگویم رفت...همانی که بر اسمش قسم میخوردم...پدر میگوید بر اسم خود خدا هم قسم نخور،خوب نیست...اما من خجالت میکشم، در قسم خوردن هم جای اسمت را به دیگری دادم...

میشنوی خدا؟!بغض کرده ام...شرمنده ات هستم...فقط با خود میگویم:

او رهایم کرد...با دل شکسته ی خدایم چه کنم؟!

۱ ۲ ۳
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan