مستر پستچی

کفشایی که سفارش داده بودم رسیدننننن

خیلی ذوق کردم اما دلم برا یکی هم تنگ شد:)

کلا وقتی پستچی میاد دم در خوشحال میشم 

چه بسته باشه چه نامه

سلام
تا باشه خبرهای خوب و بسته های خوب بهتون برسه که باهاش شاد بشین..

الهی پستچی ما هم بیاد با یک خبر خوب:
مهدی آمد..

ممنون از این تلنگر زیبا
پر نور باشید الهی
ممنونم
مبارک باشه عزیزم:))اتفاقا منم همین دیروز کیفی که سفارش داده بودم یک روزه دستم رسید خیلی خوشحال شدم:))واقعا زمانی که پستچی میاد لذت بخشه:)))
ممنونممم
اره خیلیییی
مبارکهههههه
ممنوون
سلام :)
سلام
برعکس من بدم میاد :/
چرا خببب
مبارکه :)
مرسییی
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan