خواب

چند شبیست خواب تکراری می بینم،خواب می بینم بر لب صخره ای ایستاده ام،میخواهم خودم را پرت کنم،تمام آدم هایی که می شناسم پشت سرم ایستاده اند،اما فقط نگاه می کنند...

در انتظارم فقط یک نفر بگوید بمان،اما...همه فقط نگاه می کنند...

يكشنبه ۱ تیر ۹۹ , ۱۰:۴۰ Mohammad husseyn Sirati

پس کافه مون چی؟

بام چی؟ رشت چی؟

درسته روزگار غریبی شده و دور شدیم از هم اما هرچی هم بشه آخرش ما دوستای قدیمی هم هستیم، آخرش میخندیم به روزای اولی که از هم بدمون میومد.

عزیزکم، روزای خوبی توی راهن، روزایی که می ارزن به این صبر کردن ها به دیدن این خوابای پریشون. 

همیشه دوست داشتنی و زرد بمون.

 

 

فداتشم ماه زده جان💜💛
کافه مون سر جاشه:)
همیشه ماه زده ی با معرفت بمون💛💛💛

سلام

خدا رو شکر کن که هُلت نمی دن عزیز! همین که نگاه می کنند، ناراحتند. اما می ترسند از کمک به تو پشیمون بشن. من توی خواب و بیداری به همۀ اونهایی که مثل شما لب صخره ایستادند، می گم نپر بمون و از زیبایی های زندگی لذت ببر.

مانا و نویسا باشید.

💜💛

چه بده ☹

من توی بیداری  جا همه اونا میگم نپر 😊

مرسی فتللل:)))
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan