حرف حساب

من بسیاری از کتاب های معروف را نخوانده ام،من بسیاری از نویسندگان را نمی شناسم،من بسیاری از نقاشی های معروف را ندیده ام،من بسیاری از موسیقی های معروف را نشنیده ام،من بسیاری از فیلم های معروف را ندیده ام،من بسیاری از کارگردانان و بازیگران معروف را نمی شناسم،من بسیاری از خوانندگان را نمی شناسم،من بسیاری از شاعران را نمی شناسم...افتخار نمی کنم اما به شما اجازه ی تمسخر هم نمی دهم!

پس نتیجه می‌گیریم ندانستن عیب نیست. :)

دقیقا:)

سلام 

چی شده؟

سلام
هیچی والا چیز خاصی نشده
جمعه ۱۶ اسفند ۹۸ , ۲۰:۳۴ محمد ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

سلام

مگه همه قراره تو حوزه هنر علامه باشند,من اسم معلمام رو هم یادم نمیاد,چه برسه به اینا:| :/

خوبی؟

این روزا مراقب خودت باش.

 

:)


+ درباره اون جمله آخر: بقیه روزام مراقب خودت باشا,این روزا بیشتر:|

همین:|

سلام محمدجواد
خوبم تو خوبی


+همچنین
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan