از شما چخبر

سلاممممم،وی درحالی که روی مبل مچاله گشته و حبیب گوش میکند برای شما می نویسد:)حالتون چطوره؟حال منو بخواید بدونید بد نیستم شکر خدا:)

دلم لک زده براتون،برا شعرای جناب قدح،برای دانشجوهای استاد دانشگاه بیان:)،برا گندم گون که دلم می خواست بیشتر ازش خبر داشتم و و و...

این روزا کرونا نفسمو بریده،نه که گرفته باشما،خونه موندن داره روانیییممم می کنه،در چهار سال اخیر سابقه نداشته سه هفته تو خونه بمونم😭

فقط کتاب می خونم و فیلم می بینم تا تایممو پر کنم

شما بگین،از شما چخبررر

 

شکر 

خواهش میشه 

منم خوبم خداشکر  مرسی 

:*

الان دیگه خوب خوب شدی !؟البته ایشالا که شدی 

خوبمممم مرسی که پرسیدی
تو‌خوبی

سلام و عرض ادب .

 

جناب قدح که پیداشون نیست .

 

شکر بد نیستیم .

خدا رو شکر که خوبید.

سلام

بله متاسفانه:(

خداروشکر

سلااام مام سلامتی 

اقا خدا بگم این کرونارو چیکار کنه ، خونه نشینمون کرده ، پوسیدیم بخدا 

هیچ سرگرمیی هم نیست ، گوشی تلوزیون کتاب ، خواب 

ولی خب الان خونه تکونیم بش اضاف شده که اصلا نگم برات 😭😭

سلااام
وای همونو بگو مهم نیس کجا ها
فقط برم بیرووون

سلام :)

خب خدارو شکر که خوبی منم خوبم تقریبا .

آره منم تو خونه و بدون هیچ سرگرمی .

ولی به نظرم دوره های آموزش مجازی شرکت کن و یه حرفه ای یاد بگیر .

کاش برگردن همه بچه های بیان :(

حقیقتا از چیزای دستی همه چی بلدم و چیزی نمونده بلد نباشم
چون علاقم به برق و کامپیوتر زیاده
کلا با وسایل خراب درگیرم😂

گفتی قدح، خیلی دلم براش تنگ شده، همیشه پیگیر حال و روزم بود. :/

اره همچنین منن
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan