اشتباه بود که!

عجیب ترین قسمت زندگی برام اونجاست که برمیگردم عقبو نگا میکنم،یهو به خودم میام و میگم،چه کردی فازی،انگار که کل راهو اشتباه اومده باشم...نمیتونم بگم خیلی برام اتفاق افتاده،ولی افتاده،حسش سخته مثل سنگ و پوچ مثل هوا،انقدر بی معنا،رسیدم ته راه...دیدم اشتباه اومدم،از همون اولش

زندگی عجیب چیزیه،در اوج خوشحالیم عمیقا ناراحتم از چیزی که نه تنها من،کل دنیا میدونن ارزششو نداره!ولی خوشیش اینه که یاد بگیرم دقیقا چی هست این همه تلاش و شاید نتلاش!به هر حال اگه روزی تونستم یه حسینی بای استخدام میکنم لحظه به لحظه زندگی منو لایو پخش کنه که ببینید با همین دستام چقدر زندگی هیجان انگیزی برا خودم ساختم:)

 

هنوز هم به حریم ما تجاوز میشه،یادتونه؟رئالیسم کثیف؟دختر ها در خطرند،هر ثانیه!به خودتون بیاید...ما عروسک جنسی نیستیم!!!

این خوبه که وقتی به عقب نگاه میکنی و اشتباهی میبینی ، اونو قبول میکنی خیلیا خودشونو گول میزنن شاید یکیشم من 

منتظر خبر های زنده از حسینی بایتون هستیم تا اون قسمت هیجان انگیزارو ببینیم

😍

حسینی بای بیار اخبار تحویل بگیر

سلام

مگر حسینی بای هنوز هست؟

سلام
بله که هس

از گذشته که باید درس گرفت زیاد فکرش رو نکنید نگاه رو به جلو داشته باشید

موفق باشید 

 

سلام

حتما

سلام
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan