هعی8

نمیدانم بزرگترین گناه بشریت چیست یا چه چیز می تواند باشد،اما اگر از من بپرسند بزرگترین مظلومیت بشر چیست...شاید نفس عمیقی بکشم،صدایم را صاف کنم،سیگاری گوشه ی لبم روشن کنم و بگویم:"دلتنگی بزرگترین مظلومیت بشر،که هرروز بیشتر از دیروز شیره ی جان آدم را از ابریشم خام وجودش بیرون می کشد و قوی تر از دیروز ضعیفت می کند" نمی دانم شاید اشتباه باشد اما من...از...دلتنگ بودن...خسته...شده ام!

پنجشنبه ۱۰ مرداد ۹۸ , ۲۳:۳۸ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سیگار کشیدن خوبی نداره که آدم دوست داشته باشه
همون بهتر که نکشیدید :) سعی کنید طرف سیگار هم نرین ...

حتی ارزش امتحان کردن هم نداره
بالاخره تجربس دیگه
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۹۸ , ۲۳:۳۱ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
حالا سیگار هم نبود، نبود زیاد فرقی نداره :)

سلام
میشه گفت
ولی من دوس دارم سیگار کشیدنو🙄
نکشیدم تاحالا ولی میخوام یبار امتحان کنم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan