These days

این روز ها به درجه ای از درک رسیده ام که درک می کنم چقدر دعوا ها،تنفر ها،زشتی ها،پلیدی ها و هر چیز نا مثبتی که در محیط اطرافمان وجود دارد بی ارزش است،زندگی این روز ها برایم شیرین است،اما نه مانند عسل که از بچگی شیرینی اش دلم را زده...سبک بال تر شده ام،آزاد تر،رها تر و همه را مدیونم به آن سپید ریش بالای سرم که همه "خدا" صدایش می زنند:)


+شدیم پیشرفته و حرفه ای تو تئاترمون و بدجور سرمون شلوغ شده:) خدایا ممنون که دارم کم کم برا رسیدن به هدفم رو پای خودم وایمیستم:)

++از یه گروه تئاتر پیشنهاد همکاری گرفتم،توقع نداشتم بابام قبول کنه ولی همون جمله ی اولو که گفتم حسابی ازم استقبال کردم،این بابا رو نداشتم چیکار می کردم من:)

+++احوال رفقای وبلاگی من چطورهههه😍؟

خیلی مرسی تر تر 😍😍😍😍
خواهش تر تر😂💛
مرسی راهنمایی 
حتما میرم عاشق اینم برم تئاتر 
خواهش میکنم
منم می گردم سایتشونو پیدا می کنم برات
نگفتم که اجرا نمیشه ! من اصلا خبر نمیشم 
اون اجرا نمیشه هم مال خیلی سالی بود که من توی شهرستانی زندگی میکردم
حتما میتونی جدول اجراهارو از مجتمع فرهنگیشون بگیری
حتما یبار امتحان کن تئاتر دیدنو مطمئنم خوشت میاد
شیراز 
باعش 😂😍
برو بابا من چند سال بعد دارم میام شیراز برا پیشرفت تو تئاتر:/
تو میگی اجرا نمیشه؟:/

سلام ان شاءالله موفق و موید باشید و به خواسته های دلتون برسید.
سلام
خیلی ممنون و همچنین شما
خب تاحالا تئاتری برگزار نشده که برم ! فقط یکی دوتا از این طنز ها که کیفیتشون خیلی پایین بود ، دوست دارم برم تهران و توی تئاتر هاشون شرکت کنم 
خودمم اگه یجایی ازم دعوت بشه حتما میرم ولی خب راستش اعتماد بنفسشو هم ندارم 😅😔
کدوم شهری؟

بیا من اعتماد به نفسمو بدم به تو😂
😍😍😍😍😍😍 واییییی موفق باشی 
منم خیلی تئلتر دوس ولی تاحالا حتی نرفتم یه تئاتر ببینم 
مرسیییی😍😍تو ام همچنین
چرا خببب
این نشونه ی بزرگ شدنه :)
درسته
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan