پی اس دی

خواهرم:بزا پی اس دی رو بگم برات،علائمش تهوع زجر بیمار و..

من:ابجی؟

-ها؟

+بنظرت من اگه میخواستم بدونم پی اس دی چیه،چرا با علاقه تمام ریاضی میخوندم؟

-(سکوت می کند و پی اس دی را زیر لب زمزمه میکند)




++میگه تو فلان بیماری باید پر بیمارو کم کنیم

میگم پر چیه دیگه😂😂😂

میگه منظورم پی عار عه😂

اول فک کردم فتوشاپ منظورتونه بعدش که دقت کردم گفتم شاید یه اصطلاح باشه که خودتون پاسخ دادید. 
بله:)
آهان.
بعله:)
کلا نفهمیدم چی شد.
خواهرم دانشجوی پرستاریه
داشت درس میخوند
اومد یه اصطلاحو بهم توضیح بده
P.t.s.d یه اختلاف استرسی بعد از یه حادثه هست اون نمیدونم دقیقا pasd بیماریه یا علایم بیماریه؟
منم نمیدونم:/
پی تی اس دی نه پی اس دی !
نه دقیقا پی اس دی
جمعه ۲۴ خرداد ۹۸ , ۰۰:۴۶ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
عنوان رو خوندم فکر کردم منظورتون فایل فتوشاپ هست
PhotoShop Document 
گرافیک کارها عاشق psd. هستن 
:):):):)

+ اینی که نوشتین خطرناک که نیست؟!؟!
سلام
ظاهرا همه اینطور فکر کردن😁
گویا دانشجوهای پرستاری هم عاشق پی اس دی باشن🙄


+پر بیمار؟نمیدونم😑
فک کردم فوتوشاپ رو میگه..
قطعا نه-_-
نَمَنه:/؟ من نفهمیدم دقیقا چی شد ؟
کجاشو نفهمیدین بگین توضیح بدم
هاع؟
کجاشو نفهمیدین؟🙄
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan