هعی6

یکی از اتفاقات دشوار برا ما دخترا اینه که:

کسی که به چشم رفیق نیگاش می کردیم بهمون پیشنهاد بده

و باورتون نمیشه چقدر نه گفتن دشواره

سعی کن بهترین تصمیم رو بگیری :)
ممنون بابت پیشنهاداتت:)
چون هنوز وابستگی عاشقانه ای ندارید میشه...
نهایتا یکی دو روز از دستت ناراحته ولی بعدش درست میشه :)
نمیتونم بگم نه و اینجور چیزا ولی سعی میکنم نهایتا اگر نتونستم با کسی که بهش علاقه دارم وارد رابطه بشم حداقل از دستش ندم
نمیدونم باید چیکار کنم
گیج شدم

چرا؟!
بمون پیشش ولی اول منطقی قانع ش کن بعد بمون پیشش
اگه قانع نشد چی؟
برا توی پسر ازار دهنده نیس کسی که حالا یه زمانی بهش گفتی علاقه داری بش بدون توجه به علاقت باهات دوست بمونه؟
بهش بگو این رابطه ها بچه بازیه
ته تهش رفاقته که میمونه :)
اونجوری توقعات میره بالا و ممکنه اونجوری حتی به رفاقتمونم لطمه بخوره
ببین اگه بگم نه که میگم
رفاقته میپاشه
چون من توقع چنین چیزیو نداشتم
نمیتونم به خودم این اجازه رو بدم که جلو چشش باشم
سعی کن نفرستیش دنبال نخود سیاه اینجوری بفهمه از بین میره
نه قطعا اینکارو نمیکنم
باید بهش بگم فقط تو چجوریش موندم
اگه واقعاحرفت نه هستش بگو بهش
اما اگه ته دلت یچی دیگه هم هست بازم بستگی به خودت داره :)
جواب نه عه
ولی مشکل اینجاس اگه نه بگم دلخور میشه و خب دلم نمیخواد دلخورش کنم
ولی خب
اول اخر میشنوه اینو
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan