Help2

دوستان کسی هست آلرژی فصلی داشته باشه و بدونه باید با گرفتگی بینی چیکار کنم:(

رسما دارم دیوونه میشم:(

از داروخونه یه چیزیه بوی نعنا میده میگیریش جلوی بینیت خوب میشی..
چشم:)
مرسی عزیزم
لوراتادین مرحله آخر
پیشنهاد عسل  با گرده گل بخور .
لینک ارجاع
ممنونممم

سلام

مهمترینش تشخیص اونیه که آلرژی بهش دارین که دری کنین

و اما بعد قرص سیتریزین

اما هترین راه حل که را من خوب بود و بعد هفت هشت سال دیگه راحت شدم آمپول ضد حساسیت شیری رنگ به اسم ال آ

از داروخونه ها بپرسین بهتون میدن

برا یکی دو ماه راحتین


اهاان مرسییی دستتون درد نکنههه
ُبُخور دادن!
عدم استفاده از دستمال کاغذی ، خودش تشدید میکنه ! پس چی استفاده کنم ؟ یه پارچه نخی!
نخوردن غذاهای سرخ کردنی.
اسپری تا حدامکان استفاده نشود !
یه چیزی هست اسمش الان یادم نیست بوی نعنا میده ،،، نمیدونم بدونی یا نه ! اون برای گرفتگی بینی خوبه !
راستی ابنبات های نعنایی عالیهههه 😎
مررررسیییی عزیزممممم😍😍😍
خدا خیرت بدههه
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan