چالش2

آنچه در محیط اطرافتان و در زندگیتان اتفاق میفتد چقد ذهن و قلبتان را خسته کرده؟ذهنتان چند ساله است؟

چقدر برای جوان ماندنش تلاش کردید؟

چرا فکر میکنید خسته کرده؟؟! :/
درباره سوال دوم که ذهنمون چند ساله است باید بگم که بستگی داره به زمانش :)) پیش رفقا ۱۰ یا فوقش ۱۲ ساله با شور و هیجانی مثال زدنی، درکنار خانواده یه جوون ۲۱ ساله، در کنار دانش آموزان  جوانی ۳۳ ساله، کنار دانشجو ها ۲۵ ساله و به همین ترتیب داستان ادامه داره در حالت طبیعی و نرمال هم همونیه که در کنار خانواده هستیم :)
سوال آخر رو نفهمیدم :| اگه جوون موندن خودمون رو می گید که جوونیم و جوونم می‌مونیم :)
چقد خوشحال شدم ازین کامنت انرژی مثبتتون و البته عکس پروفایلتون که پس زمینه ی زرد داره😍من عاشق زردم
ایشالا همیشه ذهن و جسمتون جوون باقی بمونهه
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۹۸ , ۰۰:۵۴ گمشده ای در خیال خام ماهی...🐠❤

امروز ذهنم بین 70 تا 80 سالگی زندگیش گیر کرده...و آلزایمر امانش نمی دهد برای به یاد آوردن سنش...زندگی آنقدر کسالت بار و خسته کننده است که اگر برای ساعت ها به دیوار روبه رویم زل بزنم،کمتر حالم از دنیا و نفس کشیدن به هم میخورد...جوان تر که بودم همان موقعی که ذهنم طفلی بود که نهایت دنیایش یک شکلات ته جیب پدر بود،هیچوقت فکر همچین روزی را نمیکردم...روزایی که انقدر خسته بشوم که دست بکشم از زندگی... از جنگیدن ..از...

برای جوان موندن این ذهن،به اندازه عمرم منهای یک تلاش کردم...قبول دارم که این یک سال گذشته انقدر ذهنم خسته و پیر شده که دیگه نای تلاش کردن نداره... باید ببرمش بیمارستان..باید بستری شه...ذهنم دیگه طاقت اینهمه دردو نداره..!):

😔😔😔
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan