گلایه طور

ولی من اگه یه روز برم تو رابطه ی عاطفی

با دوستام قطع رابطه نمیکنم

یا باهاشون سرد رفتار نمیکنم -_-

سلام 
نمیدونم شایدم من اشتباه فکر می کنم ، به نظر من اون دسته از افرادی که بعد از ازدواج آدم دیگه ای میشن فکر می کنند ازدواج مهم ترین دستاورد یک فرد هست ، و بعد از این که این مدال رو به گردن انداختند همه دست به اسلحه هستند که همسرشون رو شکار کنند 
موفق باشید 
سلام
#حرف_حساب
ممنونم همچنین:)
همیشه آدما تصمیم‌گیرنده نیستند، گاهی‌وقتا زورِ شرایط بیشتر می‌چربه!
بله متاسفانه
اکثرا همین اتفاق میفته
چطور وچرا؟
ینی بنظر شما تا رفتم تو رابطه با دوستام قطع رابطه کنم؟
بستگی به شرایط داره.
چه شرایطی مثلا
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan