پس از یک سال؟!

باورش سخته،باور اینکه تو یه سال چقدر میتونیم بزرگ شده باشیم،چقدر میتونیم تغییر کرده باشیم و چقد میتونیم عوض کرده باشیم تمام تفکراتی که داشتنشون تو یه سال قبل،برای الانمون مسخره ست،امروز هستی بهم پیام داد،خیلی جالب بود،تو تقریبا یه سالی که باهم حرف نزده بودیم،تقریبا هیچ اتفاق تعریف کردنی ای نیفتاده بود و یه لحظه حس کردم دارم غرق میشم تو پوچی،اما یه سری تکرار ها منو بیرون کشیدن از این تهی بی پایان،عجیب بود برام،کلی اتفاق افتاده بود اما من هیچکدومو به هیچکس نگفته بودم،کلی بلایای عجیب و غریب سرم نازل شده بود و من بازم هیچ حرفی نزده بودم،دلم سوخت برا خودم و قلب بزرگم...تعریف از خود نباشه اما حس میکنم قلبم خیلی بزرگ و شجاعه که تابحال سفره ی دلشو کاملا جلوی کسی باز نکرده و راز هایی داره که هرچند تلخن ولی هنوز تو دلش موندن...شاید بهتر باشه بگم

دمت گرم فازی:)تو تونستی با اینهمه سختی بازم از ته دل بخندی و بخدونی:)

امیدوارم  که تغیراتت تماما مثبت باشه و ازشون راضی باشی 
تعرف از خود نباشه ولی ۹۹% افراد دور برم جدا از نسبتشون یا جنسیتشون و.. خیلی راحت با من صحبت میکنن و درددل میکنن و راز هاشونو بهم میگن ، ولی من هیچ رازیمو به هیچ کس نمیگم چون دوتا اعتقاد دارم ۱ راز رو به کسی گفتن مثل دادن یه چک سفید امضا به اون طرفه ۲ وقتی من نتونم راز خودمو نگه دارم چه توقعی از بقیه می تونم داشته باشم که راز منو حفظ کنن 
پس اگه نظر منو بخوای درستش اینه که راز هاتو به کسی نگی ولی خب ادم یجاهاییم اشتباه میکنه ، مثل من !!!
اخ راستی عیدت مبارک
تا حدودی حرفتو قبول دارم
اما اگه بخوام بگم چرا یکم قبولش ندارم باید یه تومار بنویسم

همچنیین عید تو ام مبارک
سلام
آدم هرچی بزرگتر میشه ، نگاهش به زندگی کامل تر و منطقی تر میشه
عیدتم مبارک :)
سلام
دقیقا

همچنین جناب قدح:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan