تو برایش زیبا ترینی

من قبول دارم که زیبا نیستم،شاید دماغ بزرگی داشته باشم،چشم هایم به اندازه کافی قشنگ نباشد،اصلا فرم لب هایم آنچنان هم زیبا نیست،باشه،من زشتم،بقیه زیبا هستند

اما برایم سوال است،آدم ها فقط عاشق انسان های زیبا می شوند؟یعنی آن یک درصدی که زشت هستند را هیچکس دوست نخواهد داشت؟

کاملا اشتباه است!نیمه ی گمشده هر کسی جایی در این کره ی خاکی زنده است و زندگی می کند و قبول داشته باش که تو برای نیمه ات زیبا ترینی:)

من معتقدم همه زیبان 
زیبایی باطنی هم بنظرم مهم تره 
نیمه گمشده هر کسیم یجایی داره برا خودش چرخ میزنه که بالاخره بهم میرسن
اره
بالاخره یجایی میرسن:)
دقیقا .
:)
:))اوهوم کاملا درسته...
مرسی از توجهتون:)
دوشنبه ۲۶ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۰ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
دقیقا همینطوره :)
مرسی از توجهتون؛)
دقیقاااا..لیلی رو باید از چشم فرهاد دید...
اما اصلا زشت وجود نداره هااا ..! همه زیبا هستن😍

صد درصد:)))
اوه اوه چخبره !@
منم با همین مشخصاتم خخخ
نیمه من نیستی احیانا خخخ
شوخی جالبی بود😂
عجب 😀 بگو جریان چیه ؟
تو خوشگلی ، همه خوشگلن:)
هیچی بخدا 😂😂😂
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan