خوب باشم

برایم عجیب است این حجم از بی معرفتی که در دنیایمان حاکم است،اما مگر مهم است وقتی رفیق با معرفتی به نام خدا بالای سرت ایستاده؟من این را فهمیده ام که چقدر حساب باز کردن روی آدم ها احمقانه است،روی حرف هایشان ،رفتارهایشان و حتی افکارشان...گفتم:خسته نشدی؟

گفت:از چی؟

گفتم:از این حجم از بدی بی پایان!

گفت:مگر مهم است!!!؟خودم خوب باشم کافیست!!!

یاد گرفتم خوب باشم حتی اگر بد باشند،کافیست بدانم،خوب بودن من می تواند بزرگترین تلنگر برای کسی باشد که مفهوم خوبی را نمیداند!

توی دنیایی که پر از بدی و بی معرفتی و ... هست تنها کاری که میشه کرد اینه که خوب باشیم خیلیم خوب باشیم اونم بی هیچ دلیلی😊
دقیقا:)
پنجشنبه ۲۲ فروردين ۹۸ , ۲۱:۳۸ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
چقدر خوب گفتن ...
هر آدمی اگر خودش خوب باشه کافیست :)
بلی:)
سایت شما دنبال شد اگر شما هم تمایل دارید سایت من رو دنبال کنید باتشکر:))))
:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan