حرفی از ته دل

همیشه وقتی با کسی بحث یا دعوا می کنم،تو دلم برا خودم آرزوی مرگ می کنم،اما هیچوقت برای طرف مقابل آرزوی مرگ نکردم،شاید اون شخص در آینده عزیز من بشه...من با مرگ عزیزانم می میرم...نه اینکه بگم سکته می کنم،روحم می میره...و وقتی روح آدم بمیره،مثل یه اسکلت متحرکی میشی که فقط عضلاتش تحلیل نرفته!

یادمه آخرین باری که به کسی در مقابل خودش گفتم:کاش بمیرم! بعدش سکوت کرد،و من تو سکوتی که حاکم بود صدای شکسته شدن قلبمو شنیدم:)به هرحال آدمه دیگه،گاها بعضی حرفا رو از ته دل میزنه:)


حرف هایی که از ته دل بیرون میان تاثیر روی طرف مقابل میذارن
همیشه نه!
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۷ , ۲۳:۰۷ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
جالب و قابل تامل بود ‌...
حال دلتون شاد :)
ممنون از توجه استاد بزرگ

همچنییین
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan