پیشنهاد میکنم ببینید

امروز یه تئاتر فوق العاده دیدم

اگه ارومیه اید برید و ببینیدش

😊🤗
؛)
!!!!!!چرا من گفتم شوما تهرانید !!؟؟
من شیرازیم 
چه تهران تو تهرانی شد-_-
به سلامتی
عشق است شیراز
نه !!!!
شما تهرانی هستین !!؟؟
عه کجایی پس
نه بابا منکه ارومیه م🙄
عاشق اینم که برم تئاتر 
ولی تاحالا پیش نیومده 
تهران نیستین مگه؟
تهران
تهران که تئاترای بهتری داره
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۹۷ , ۱۹:۴۷ مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
اینکه میری و تئاتر میبینی خیلی خوبه:)))
اره:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan