عشق است دیگر

دوستش داشتم و این را کس نمیدانست،بودنش را میخواستم،هنوز هم میخواهم...امان از زمانه،اشتباه اشتباه است...اما منی که بخشیدن برایم سخت است،ندانسته خواستم که ببخشم،عشق است دیگر،انسان را خل میکند!

عشق ادمو دیونه میکنه ...
منم دیونه کرده رفته 
هعی:)
:)چه قشنگ
بخشیدن برای من سخت هست،حتی بخشیدن خودم وقتی کار اشتباهی میکنم

چی بگم
با سلام
همه از عشق حرف می زنن ولی من که 29 سالمه نمیدونم چی هس اصلا. فقط به دانش آموزام میگم یعنی اگه صورت طرفت بسوزه باز بخوایش.
یاعلی
سلام
چقدر جالب:-)
یعنی الان خلی؟ شوخی کردم :))
یهو دیدی شدم:d
انسان را خل میکند! آره شاید :)
:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan