تولد تولد تولدم مبارک

تولد وبم مبارک:)

یه سال شد که بعضی هاتونو میشناسم

خوشحالم پیشتون بودم💛

من کجا بودم تبریک نگفتم :/
تبریک عزیزم 🌼
:/
قربونت عزیزم
یه ساله اینجا سرمونو درد میاری دا =)))))

میبینییی:)))
يكشنبه ۵ اسفند ۹۷ , ۱۷:۵۵ مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
مباااارکااااااا😁❤️️
ممنوون😍
سلام :)
مبارکهههه
سلام
مرسی
يكشنبه ۵ اسفند ۹۷ , ۱۶:۰۹ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
مبارکه ...
انشالله 100 سالگیش توام با حال خوب و دل خوش :)
ممنونم
مبارکه*_*
مرسی^~^
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan