من هم اشتباه کردم

ما آدما اشتباهای زیادی میکنیم،گاهی انقدر کوچیک که به خودمون زحمت فکر کردن بهشونو نمیدیم و گاهی انقدر بزرگ نمیتونیم از عذاب وجدانشون رهایی پیدا کنیم...انقدر با خودمون کلنجار میریم که فقط دو راه برامون میمونه،یا بمیریم،یا جبرانش کنیم...و این حرفا شامل افرادی میشه که ذره ای وجدان دارن:)

کسی که وجدان نداره رو با هیچی نمیشه متوقفش کرد:)

اون دسته ادم های بی وجدان هم ی روز متوجه میشن که خیلی دیره و نمیتونن جبران کنن 

سلام :)
:)

سلاام
ان شاالله بتونید جبرانش کنید.
من سعیمو کردم
شاید نباید متوقفش کرد چون این راه ادامه داره بهتر بود میگفتیم که هرگز به درک این موضوع نمیرسه که بمیره یا جبرانش کنه . 
درسته هرگز نمیرسع
سلام
یکی از راه های جبران اشتباه اینه که دوباره تکرار نشه ...
سلام
که اینطور
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan