نوستالژیک

ازون آهنگ خاطره ساز هاتون بگین


مال خودم:آهنگ "همه چی آرومه" حمید طالبزاده

وابستگی-محسن یگانه
لینک دانلود و شنیدنش: کلیک کن
مچکر
همین که میگه من چقدر خوشبختم ؟
اره
اهنگ جانم باش
نوشدارو بعد مرگ فایده نداره
شنبه ۱۳ بهمن ۹۷ , ۰۰:۰۴ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
آهنگ Rhapsody in E از گروه اسکوتر
قدیمیه و بیکلام
حتما گوش میدم بهش
I think too 
:)
Rose ...
همون معروفه :)))
اسمش همین بود ؟؟!! 😞
Yeah. I think
اهنگ های محسن چاوشی😊😊😊
اها
من با آهنگ تایتانیک خاطره دارم خخخخ 😂😂😊😊
کدوم اهنگش
منم با بیکلام تیتراژش خاطره دارم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan