تولد مبارک صبا جانم:***

تولدت مبارک رفیق ترین رفیق👩‍❤️‍👩

بهترین صبا👩‍❤️‍👩

بهترین آرامش دریایی 🌅

بهترین صدف صورتی کف دریا🗺

بهترین اشک جاری 👀

بهترین خنده ی عالی😇

بهترین صدای رودخانه🏞

بهترین کلبه ی چوبی وسط جنگل🏡

بهترین راز،بهترین فاش،بهترین بهترین ها💛💜

دوستت دارم تا آنسوی بیکرانی غروب و طلوع آفتاب💝💜💛💚💙


HAPPY BIRTH DAy


عاشقتم گل دختر😍😍😍


شنبه ۳ آذر ۹۷ , ۱۹:۱۹ پریسا سادات ..
مبارک باشه:)
چه ذفقایی خوبی هستین
خدابرا هم نگهتون داره:)
قربانت عزیزم
سلامـــــ...
تولدش مبارکــــ  ...
ایشاا... سالیان سال دوستیتون پایدار....
سلام
ممنونم
ایشالا؛)
الان قربونت بشم یا چی؟! صبایی که ذوق کرده الان قیافش خیلی دیدنیه!😮
رفیق جآنم،دختر قلب زردم مرسی بابت لبخندی که الان روو لبآمه.. مرسی بخاطر تموم خوبیات.. مرسی بخاطر اشک شوقی که دیشب ریختم
من عاشق ترینتم❤ بمونی واسه صبا
دیدی منم پیر شدما..
+کامنتا چقده ذوق آور بودن من مردم که =))))) مرررسی آخه 🙈


خدا نکنه دختررر
کمترین کاری بود که در حقت کردم عزیزمممم
پیر بقال سر کوچتونه ها

+دمشون گرم
شنبه ۳ آذر ۹۷ , ۱۷:۱۸ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام.
تولدشون مبارک باشه.
دوستی تون پایدار
:)
سلام
ممنونم
مچکرم استاد بزرگ بیان
ما که تو پست ها قبلی یه صبا میدیدم پست میفرستاد به احتمال اوشون هستش... تولدش مبارک به خاطر داشتن یه همچین رفیقی که براش میاد پست میزنه :)))
بله دقیقا اوشون هستن
ممنونم
صبا خانوم ما که نمیشناسیمتون اما تولدتون مبارک🙂
ممنون
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan