گفتند هرگز-_-

سلام به دوستای بیانی

من با انرژی زیاد اومدم😍امیدوارم حالتون خوب باشه

پاییزتون پاییزی!اینجا پاییز یکم زیادی پاییزه به قول خودمون ترکا:شخته دی-_-

اره خلاصه،اینکه این روزا درس دست و بالمونو بسته نمیزاره تکون بخوریم و البته از حس خوب معاشرت با دختر خاله جانم که دیشب اینجا بود هم بگم که هرچی خستگی بود شست رفت،یکی از روزاییه که یجورایی خیلی جمعه س:/ اما منم هی دارم سعی میکنم شاد باشمو تا جایی هم موفق بودم؛)

درحالی که دارم ایلیاس یالچینتاش گوش میدمو براتون تایپ میکنم مادر و خواهر گرامی سر اینکه رویه ی لحاف چقد باید بلند تر باشه درگیرن و منم دراز کشیده روی تخت و گوشی به دست مینویسم و میخندم بهشون،هوا هم انقد سرده که سوییشرت سورمه ای و بنفشمم تنمه و زندگی همین لحظه هاست گویان لذت میبرم😍

در کل خبر خیلی خاصی نیس جز اینکه هشت روز دیگه تولدمه و حسابی مشغول برنامه ریزی برا خوش گذروندن تو اون یروز هستم😇 

امیدوارم حال دلتون شاد و دوست داشتنی باشه😍

خیلی خیلی مبارک باشه
حدودا یکی دو روز زودتر:)
خیلی خیلی ممنونممم
تولدت پیشاپیش مبارکمون باشه دختر قلب زردم💛

وووییی قربونت صبا جونم😍😍😍
شنبه ۱۹ آبان ۹۷ , ۱۷:۵۶ وحیده پوربافرانی
چه خوب
:))
پیشاپیش مبارک باشه

مرسی عزیزمم
سلام خوش برگشتید
سلام
خیلی ممنونم
داری بزرگ میشی:")
کادوتم پیشم میمونه تا ببینمت بهت بدم
اره انگار
خوبه؛)
هرکی بگه کادو نمیخواد دروغ گفته:---)
سلاااام عزیزززم پیشاپیش تولدتت مبارک😘😘🎂🎂🎂
ایشاا.... همییشه حال دلت خوب باشهه...😊😊😍
سلااام
ممنونمممم همچنییین
سلاام
خسته نباااشی بانو
تولدتم پیشااپیش مباااارک
سلام
سلامت باشید
ممنونمم
پنجشنبه ۱۷ آبان ۹۷ , ۱۶:۲۹ ❤️ علی خوش شانس ❤️ ۷۴📆
به سلامتی قراره چن صد ساله بشی؟ تازه اگرررر تا ۸ روز دیگه عمرت به دنیا باقی باشه😁
حیف شد که خودت یادته ، ما میخواستیم سوپرایزت کنیم 😀
سنمون که بماند؛)
دمتونم گرم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan