آیا میدانید؟!

آیا میدانید خدا هنوز هم هست؟

آیا میدانید خداوند چشم دارد و شمارا میبیند؟

آیا میدانید خدا با تموم وجود گوش میدهد؟

آیا میدانید خدا دوستتان دارد؟😉


پ.ن:فک کنم لازم بود یاد اوری کنم بهتون!

که اینطور فائزه خانوم
بعله محمد آقا
خوبه خیلی قشنگه
مچکرم
:)))))
ممنون بابت یادآوری
خواهش میکنم عزیزم:)
مرسی از یادآوریت :)
خواهش میکنم:)
چهارشنبه ۲۵ مهر ۹۷ , ۱۱:۱۳ وحیده پوربافرانی
می دونیم اما متاسفانه بیشتر اوقات فراموش می کنیم

مرسی از یادآوری خوبتون 🙏🍀😊🌹
خواهش میکنم
خیلی :)
:)
کلا خدا از لحظه که نفس میکشیم هواسش بهمون هس ما هواسمون بهش نیس .
درسته
یادآوری خوبی بود :)
دمم گرم نه؟😁
سه شنبه ۲۴ مهر ۹۷ , ۱۶:۱۲ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام.
ما که میدونیم.
اصلا خدا رفیقیه که هیچوقت دست بنده اش رو ول نمیکنه.
:)
صد در صد
سه شنبه ۲۴ مهر ۹۷ , ۱۵:۳۹ ما جــــــــღــــــدہツ
🙃
:-)
yes
ایول
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan