فقط یک رو مخی:|

از صبحه یه تیکه از اهنگ دارم عاشق میشم از "اشوان" رو مخمه 



از پشت صحنه اعلام میکنن


اخ حرف زدنات😌طرز نگات👀

پشت در صدای پات😎


اخ حرف زدنام طرز نگام پشت در صدای پااام🤗🤗😃😃😎😍😊🙄😌😌

ای حال میده از این تو مخیها در شب امتحان
یادمه خونه دانشجویی که بودم، یکی که امتحان داشت
اون دوتای دیگه، از قبل امتحان شروع می کردن به خوندن یه آهنگ خاص...
بنده خدا سرجلسه امتحان.....گ
ایوای😂😂😂
من برم گوش بدم ببینم چه جوریه :)
باش😃
ای داد بیداد ای وای:)

"چشات چه کاری دستم داد":))

من فراتر از 3000بار گوش دادم🙄
:))
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan