دست نزن!شکستنیست!

گفتم:به قلب من دست نزن!شکستنیست!...لبخندی به پهمای سمت چپ صورتش موج گرفت و قطره قطره عشق از لب های خاکستریش فرو ریخت،گفت:مگر قلب من آهنیست!؟ در دلم آشوب شد،موجی از لشکر هیتلر خدا بیامرز حمله کردن سمتم و با نیزه هاشون دونه دونه سلولای مغزمو باطل کردن،وقتی میگم هیتلرو دوست دارم همه لب میگزن و میگن وای وای دختر!هیچکس هم نه هیتلر!چرا هیتلر اخه؟!...معلومه چرا،چون تو تو ذهن خاکستر بسته ی من که هیچ توجهی به گذشته نداره و فقط در حال زندگی میکنه نیستی،چون به ابهت و شعور و عشق(!) هیتلر توجه نمیکنی!

منم گفتم:قلب تو آهنی نیست،اما میدانی،قلبِ منِ دختر شکستنی تر است!

گفت:خودم تابلو به دست جلوی قلبت می ایستم!روی تابلو مینویسم:

نزدیک نشو!شکستنیست!


پ.ن:فقط یک ذهن نویسی ساده:)!

آرزو نوشت:آرزو میکنم هر روزتون سرشار از حسِ "با پتو خوابیدن زیر کولر"باشه😅✌

دعای باحالی :))
:)
همه ی ادما به فکر کشور خودشنونن
ولی مقایسه کردن ابهت و شعور با کشتن ادم ها اصلا درست نیست
درسته:)
خدایی منم عاشق شخصیت هیتلرم...اون فقط میخواست یک نسل و تمدن با شکوه از خودش به جا بزاره و نسل آریایی رو پرافتخار کنه ، ولی راه اشتباه رو انتخاب کرد ، با اینحال ، شخصیت خوبی داشت.پر از عشق ، غرور ، وطن پرستی و ... ، عاشق سخنرانی هاشم.
دقیقا;)
کاش زنده میبود
همه دلشون در برابر کسی که دوستش دارن شکستنیست😊

همینطوره😉
همین آرزو رو برا خودت دارم :)))
مرسییی عزیزم:)
قشنگ بود.
هیچکس به ابهت و شعور هیتلر توجه نمیکنه ... فقط جنایت هاشو در نظر میگیرن.
چه آرزوی قشنگی.
:)
ممنون
بله دقیقا👌
D:
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan