از کاش های قشنگ!

🎭🎭

کاش از نسل دخترهایی با چادرهای گل گلی بودم

از نسل آنهایی که دردسر هایشان کوچک بود

زندگی هایشان قشنگ و ترس هایشان خنده دار

کاش از نسل دخترهای چادر به سر بودم

از آنهایی که احساساتشان را توی کاسه آش می ریختند

و به عنوان نذری میدادند به پسر همسایه 

از آنهایی که نامه های فدایت شومشان دردسری نداشت

بی جواب نمیماند ،کاش دختری بودم از نسل دلخوشی های ساده که دلم خوش بود به چای زعفرانی مادربزرگ

به بهار خوابش توی چله ی تابستان

به جارویی که عصر ها به حیاط میزدم

به آب دادن شمعدانی های پدربزرگ کنار حوض حیاط

کاش دختری بی دغدغه از جنس آن دخترها بودم

که تمام زندگی اش ختم میشد به کوچه ای تو یک شهر

و خانه ای توی یک کوچه 

کاش دچارشوم به دخترهای عاشق دیروز...


"النازعاطفی"


نه حالا منظورم شما نبودی....:))
😂😂😂

😂
دخترای دیروز پسرای دیروز می خوان و پسرای دیروز دخترهای دیروز.
کلاً نسل جدید نت رایگان می خواد :)
😂😂😂😂😅
دخترا کلا خطرناکن چه امروزی چه دیروزی.....
دیروزی ها با یه کاسه آش بود خرجی هم نداشتن اما الان کلی خرج می کنن که تا مخ پسرا رو بزنن .....اول بگین چطور مخ مارو میزنن...من یه ضد مخ زن نصب کنم به خودم:))
که اینطور
پس ما خطر ناکیم😂
جمعه ۲۹ تیر ۹۷ , ۱۶:۲۵ بـہـنامــ B҉N҉
برو باو خخخخ :))))

شوخی میکنما ....
حله😂
جمعه ۲۹ تیر ۹۷ , ۱۶:۱۹ بـہـنامــ B҉N҉
ببخشید ، ولی دخترای همسایمون غلط کردن خخخخ 😊😊😊


میگیرم همشونو میزنم خخخ 😂😂😂😂 منم دست بزن هم دارم  خخخ 😂😂😆😊


نمیدونم ، شاید دخترای همسایمون واقعا نقشه دارن ، یه هفته پیش یکیشون بهم چشمک زد ، منم رفتم تسبیحمو از تو انباری در آوردم خخخ 😂😂😂😊😊😊
حالا شما هی بگو 
من میشناسم دخترا رو😂
جمعه ۲۹ تیر ۹۷ , ۱۶:۰۶ بـہـنامــ B҉N҉
نخیرم خخخخخ در مورد خودت بگو خخخخ 😂😂😊

من که این کارو نمیکنم ..... همسایه ای هم نداریم که پسر داشته باشه ...... 

تو کل ساختمونمون ، ده تاشون دختر دارن ( هم سن من ) یکی هم تازه اومده ، ولی فقط خبرشو شنیدم ، ندیدمش .... 

بد بختی من اینه که تنها پسریم که همچسن پتانسیلی دارم ، ولی بچه خوبیم خخخخ 😂😂😂😊😊😊


این قضیه احساساتم ، تو ساختمون ما بر عکسه خخخخ ؛ دخترا میان خخخ 😂😂😂😂 بخدا خخخخ

وای ولم کنی تا صبح برات تعریف میکنم ، دوست داری توضیح بدم؟؟؟ خخخ 😊😊😊
اش دادن از قدیم الایام برا دخترا بوده اما الان کاملا برعکس شده 
به طور مثال زیر کاسه اش شماره هم میزارن😂😌اینم بگیم که دخترام ازین کارا میکنن😂خوبه شما اپارتمانید
ما یه کوچه از بچگی باهم بزرگ شدیم کاملا اشنا به هم 
الان بری داد بزنی فلانیییی بیا مثلا فاطی اومده 
یجوری میاد ادم غک میکنه عاشق دلکشتشه😂اما همچین چیزی نیس

الان شمام مطمئن باش دخترای ساختمون برات نقشه دارن خلاصه حواست به خودت باشه😂

دختری از جنس باد...
:)
جمعه ۲۹ تیر ۹۷ , ۱۵:۵۷ بـہـنامــ B҉N҉
پس میخوای احساسساتتو بریزی تو کاسه آش ، ببری برای پسر همسایتون ؟؟؟ خخخخ 😂😂😂😂😂😂😊😊😊
دقت کردین جدیدا پسر همسایه احساساتشو میریزه تو کاسه آش میاره برا دختر همسایه😂
جمعه ۲۹ تیر ۹۷ , ۱۵:۵۳ تمنایــ وجــود
هعیییییییی
هعییییی:(
جمعه ۲۹ تیر ۹۷ , ۱۵:۵۲ بـہـنامــ B҉N҉
کدومش آرزوی خودته ؟؟؟
همشونننن
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan