آنه...😇


آنه...آنه...


تکرار غریبانه ی روزهایت چگونه گذشت

وقتی روشنی چشمهایت در پشت پرده های مه آلود اندوه پنهان بود


#نوستالژی

حالا که شده..تازه من بازی ایران استرالیا رو هم ندیدم!
اونو منم ندیدم😅
متاسفانه من اصلا ندیدم این کارتون محبوب خانمها رو
مگه میشه😓
خیلی عالی بود
من همیشه دنبال میکردم این سریالو
منم همینطوور
یادش بخیر
مرسی...
:)
خواهش میکنم مهربون
نوستالژی  واقعی!!
هعی یادش بخیرا
وای یادش بخیررر عاشق تیتراژش بودم و هستم.....
منممم
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۹۷ , ۱۶:۱۷ رضا `پسر از جنس پدر`
و اینک گذشته زنده میشود کاش یه دوکمه بازگشت با عقب بود .
تشکر :)
هعی
واقعا کاش بود
خواهش میکنم😊
😭😭😭😭😭😭😭
اخخخخخ😭😭😭😭😭😭
کارتون بسیار زیبایی بود ...
با اون آهنگ فوق العاده اش.
موفق باشین
:)
ممنونم😊خوشحالم خوشتون اومده
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan