حساسیت میان فصلی

چند روزه شدیدا حساس شدم...چجوری!؟کافیه باد خنکی بخوره به صورتم دیگه تمووووم شدددد...اشکم در میاد و عضله های صورتم حس میکنم منقبض میشن...آب ریزش بینی😷🤕و بدن درد...اصن یه وضییی

حالا من نمیدونم اسمش چیه🤔حساسیت فصلی که نیس اخه از وسط فصل شروع شده...یچی بین بهار و تابستون...حساسیت میان فصلی😕

امتحان ریاضی رو هم دادم خلاص شدم✌موند زیست...زیستم تموم شه یه نفس راحت بکشییم💃تازه بعد از ظهرم کلاس نویسندگی دارم جلسه اولشه:بریم ببینیم کلاس نویسندگی چه شکلیه😁

پ.ن:بهتون گفتم رفتم "عصبانی نیستم" رو دیدم هفته ی پیش؟گفتم کارگردانش آقای درمیشیان هم اومده بود😎


منم همش یه دسمال دستمه
تف تو حساسیت:(
تففف:(
من حساسیت داشتم ، بد دردیه
گوش شیطون کر یه مدته خوب شدم
خدا رو شکر خوب شدی

داره روانیم میکنه
امان از حساسیت:/
امان:(
ایش😭😭😭
میخوای چیکا:/
آی آی آی آی

کی خوب میشی پایان فصل؟🤔🤔🤔
اخ اخ اخ اخ
والا نمیدونم🙄
سلام :)
پس میخوای بشی دختری از جنس قلم ؟
موفق باشی
سلام
اره 😁😁😁
ممنونم همچنین که
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan