تموم شد...

دیگه 

تست

بازیگری

در کار 

نیست

ممنون که بودید:)

امید را خدا میدهد
امید...

ممنونم
تو هر چی باشی هر جا باشی بازم بادوم منی
دختر کوچولوی منی
بهترین شاگرد منی
قشنگ منی🦋
خیلی وقت بود نگفته بودی بهم بادوم
عزیزمی استاد💜
هیچی میگم تشکر کرده بودین.. من گفتم خواهش میکنم.. البته من تو پست قبلی کاری انجام ندادم.. :)
اهان 
به هر حال،همین که میخونید خیلی خوبه
جمعه ۴ خرداد ۹۷ , ۱۷:۴۸ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
منتظر نمون
قسمت همت میخواد
همت کن اونموقع قسمت میبینی
چه حرف قشنگ و امیدوار کننده ای 
چشم
همت میکنم
خواهش میکنم :)

البته من نبودم.. :)
چی شما نبودید
جمعه ۴ خرداد ۹۷ , ۰۴:۱۶ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
همه تلاشتو برای برطرف کردن مشکل کردی؟!
تلاشی نمیشد کرد 
شاید قسمت بوده 
باز منتظر میمونم:)
پنجشنبه ۳ خرداد ۹۷ , ۲۲:۳۴ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
چرا؟ :/
مشکلی پیش اومد که نمیتونم برم تبریز:)
خودتو ناراحت نکن ...
شاید خیری تو کار بوده !
فرصت زیاده .
فکرشو نکن ... باشه؟


سعیمو میکنم
ممنونم🌹
خودتونو ناراحت نکنید!!

به امید موفقیت های بیشتر شما!!
ممنونم
همیشه امید میدادید و میدید
ممنون
آفرین به شما ...
چی بود بازیگری ...
همش قرتی بازی جلو دوربین ...

:)
:)
انشالله به خیر باشه
:)
چرا چیشد خب ؟ :(
:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan