یکسری یهویی ها:/

هر از گاهی یهویی دلم یچیز خاصی میخواد،نه تنها خوردنی هااااا

حتی ممکنه یهو هوس کنم برم بالا پشت بوم تاب بازی...مث امروز صبح^_^

یا مثلا یهو هوس یه موزیک خاصی رو میکنه...اونقدرررر آهنگو تو ذهنم میخونم که تا چند هفته حالم ازش بهم میخوره^~^

الان دلم یچیزی میخواد که نشدنیه:(

اخه چرا باید برا یه ترامپولین باید تا شهر بازی برم؟!!!؟؟!؟!؟!:(((((


هوای ارومیه امروز عصر:(چه دلگیر


اینم ویوی نوستالژی طور حیاط خونمون از رو پشت بومD:



منم همین جوری ام
ولی الان تنها چیزی که میفهمم گشنگییه
روزم:/
وای منم روزم😖

چه ناز :)
مرسییD:
هوا منطقه ما اکثرن اینجوری میشه

من دلم توی این هوا باز میشه
عه کجایین شما

چه جالب،من دلم میگیره
حتما یه روز میام :)
به به منتظریم
ای بابا داشتم حسابم ها رو خالی می کردم بیام ارومیه . 😌آخه چه حیاتی حیف اون وسط سمت راست خالی بمونه برو دو تا گل یاس بگیر بزن اونجا خوشکلش کن خونتون کلا سبز بشه .
حیات خوبه هستش خدا بهتون نگهش داره :))))))
شما بیا ارومیه من میبرمت یه جای بهتر خبب
گل یاس هم حتما،بعد امتحانات و ماه رمضون که حال داشته باشم
مرسیی
ای جان چه حیاتی جون میده توش گل بکاری یعنی پر از گل کنی این حیات چند ؟
فروشی نیس😌😁
چ دوست داشتنیه کودک درونت😊 
عزیزمم:)
دوست داشتنی میبینی کودک درونمو😂
سلام
چه حیاط خفنی
فقط حال میده صب تا شب تو بچگی با توپ بکوبیدی به درو دیوارش ملتو عاصی کنی:دی
خوبی:)

دقیقااا
خوبم تو خوبییی
هوا ابریه!!  ولی  خنکه!!!

چه ویوی جالبی!!

دلتون شاد!!
هوا عالیههه

همچنییین
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan