گوش کن

دلخوشی یعنی یکی در آنسوی دنیا

به یادت باشد 

با شنیدن صدایت قلبش بکوبد و با خنده هایت بخندد

تحمل گریه هایت را نداشته باشد و 

زندگی را بهم بریزد تا خنده های دلبرانه ات را ببیند 

لبخند و سرخی گونه هایت را ببیند و فریاد بزند

دوستت دارم یکجور خاص 

همه غم هایت را بخرد و خنده هایش به تو بدهد

قلبش را سیاه کند 

شاید دل شکسته ات 

از سرخی قلب او 

بند بخورد..

.

ان شاءالله که یکی باشه
مچکر🌹
سلاام، هستش ولی نمیشناسیمش و یا اون ما را نمیشناسه ولی داره قربون صدقمون میره:)
چه جالب:)
زیبابود...ولی این دسته ازآدما فوق العاده کمیابن! :///
شایدم نایاب:/
ان شاءالله که باب دلتون گیر بیاد
🌹🌹🌹
مشترکِ موردِ نظر موجود نمی‌باشد!
نوچ نمی باشد!
سلام :)
واقعاً همچین شخصی هست ؟
فک نکنم😂
باشه 
دیدمش میگم بیاد :|
مرسی😌
چی بگم والا !
ماکه بخیل نیستیم ...
یدونه خوبشو پیدا کنی -_^
من چرا پیدا کنم
نمیشه خودش بیاد؟ :-( 
همچین آدمی دیگه تو قصه ها هم نیس ^_^

لااقل مالِ ما که نیس ! 
والا برا مام نیس 
حالا یهو دیدی پیدا شد;-) 
هعی.... آخ گفتی.
آخ گفتم:(
یکی نیست ولی
ایشالا یکی پیدا شه:(
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan