دارم تموم میشم:)

تو دو راهی گیر کردم

نمیدونم باید چیکار کنم

حس میکنم تیک تاک قلبم برعکس شده

من نمیتونم تصمیم درست بگیرم

چون ته هر تصمیمی بده 

یکی بد تر دیگری

منطق و احساساتم باهم جدل میکنن

انگار قربانی این جدل

منم

خود خود من...:)

)

توی جنگ بین عقل و قلب، قلب رو انتخاب کن.
خدا همیشه به قلب آدم الهام میکنه...
سعی میکنم:)
آخی:(
این مال بی تمرکزی و فکرت یه جا بودن و امثالشونه، خیلی راحت میتونی
به ذهنت آرامش بدی و به خودت باور بدی و بهترین تصمیماتو برا خودت بگیری:)
تو بهترین تصمیم گیر برا خودتی بانو:)
ممنون بابت حرفای قشنگتون🌹
همون جدال عقل و دل
فقط می تونم بگم قوی باش. گرچه سخته
واقعا سخته
ان شالله که حال دلت زودتر خوب شه عزیزم 🙏
ممنونم🌹🌹🌹
خیره ان شاءالله :)
:)
چه جدال نفس گیری ! منطق و احساس ...

چرا نارحتی آبجی ؟
خیلی نفسگیر
داره جونمو میگیره
نپرسید جناب قدح که شرمندتون میشم
چی شده؟ کمکی از دستم برمیاد؟
نه متاسفانه
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan