سرد شدی درد شدی سوخت دلم باختم

🗣 Amirabbas Golab

🎵 Gooneh

#AmirabbasGolab


تو زندگیم به جز تو خیلی فرصتا بود

که بی تفاوت از کنارشون گذشتم

نه اینکه منتی سر تو باشه اما

برای پیدا کردنت دنیارو گشتم

چه آرزوهای قشنگی که تمامش

فقط برای داشتن تو نا تموم موند

ولی تو نیمه های راه ازم بریدی

واسه همیشه موندن تو آرزوم موند

سرد شدی درد شدی سوخت دلم باختم

دور شدی کور شدی سوختم و ساختم

تو سیاه چاله ی گونت دل من حبس شد

عشقای یک طرفه دیگه برام درس شد

سرد شدی درد شدی سوخت دلم باختم

دور شدی کور شدی سوختم و ساختم

سهمم از عشق به تو حسرت و فریاد شد

از خدا خواستمو قلب من آزاد شد

من مغرورو ببین فاصله ی دورو ببین

چنتا آهنگو یه شعر از تو برام مونده همین

چی بهت داده خدا لشگر موهای سیاه

دیگه عاشق نمیشم من به این سادگیا

سرد شدی درد شدی سوخت دلم باختم

دور شدی کور شدی سوختم و ساختم

تو سیاه چاله ی گونت دل من حبس شد

عشقای یک طرفه دیگه برام درس شد

سرد شدی درد شدی سوخت دلم باختم

دور شدی کور شدی سوختم و ساختم

سهمم از عشق به تو حسرت و فریاد شد

از خدا خواستمو قلب من آزاد شد


ازینجا دانلودش کنید

عه این ^_^
آره*~*


نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan