امشب حواسمون به همه باشه

امشب لیلة الرغائبه

یا همون شب آرزو ها 

امشب حواسمون به همه باشه

🎈برای کسایی که مشکل مالی دارن دعا کنیم

🎈برای کسایی که رو تخت بیمارستانن یا بیمارن دعا کنیم

🎈برای کسایی که عزیزی رواز دست داذن دعا کنیم

🎈برای هر کسی که دوستش داریم

آرزوی خوشبختی کنیم

آرزوی شادی بی وقفه کنیم

براش آرزوی تبسم های بی پایان داشته باشیم

پ.ن:آرزو میکنم همیشه حالتون خوب باشه و بی وقفه بخندید

پ.ن:برا خودم آرزو میکنم سریع تر بتونم کافه مو افتتاح کنم و به آرزوم برسم

پ.ن:شما چه آرزویی دارید برا خودتون؟؟؟!



پس برای ماهم دعا کنین ...

شاید بادعای شما دوستان خدا به قدح رو سیاه نظری کنه ان شاءالله
حتما
ممنون بخاطر یادآوری
خواهش میکنم🌹
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan