که چرا اینگونه تو زیبایی

رفته بودم شهر کتاب که عکسش در پست قبل موجوده

واااای اونجا یه حس"منو اینهمه خوشبختی محاله" خاصی بهم دست داد😍

اخه من عاشق کتابم 

یک ساعت تمام اونجا گشتم بین کتاباااااا 

راستی طبقه ی همکف شهر کتاب پر از چیزای فانتزی و انرژی مثبته که من باز عاشقشونم ولی متاسفانه طبق معمول موجودی کافی برا خریدنشون نداشتم😞

کتابدارا خوب میشناختن منو اخه خیلییییی میرم شهر کتاب

خلاصه ش اینکه

دو تا کتاب خیلییی خوب که تعریفشونو زیاد شنیده بودمو خریدم

"ملت عشق"

و

"سمفونی مردگان"

پ.ن:کتاب بخونییییید 

پ.ن:حالتون با حس یه چایی داغ تو سوز سرمای زمستان برابری کنه😉

پ.ن:مرسی هستییین💝💜💛💚💙

جفتشون کتاب‌های خوبی هستن
مرسی حوا جون
پس امیدوارم بزودی بتونید‌‌ پیدا کنید :)
چون اینطوری دیگه واس هزینشم اذیت نمیشید و کلی هم کتاب میتونی بخونید :)
آره دقیقا
باید دنبال یه کتابخونه باشم
مرسی بابت پیشنهادتون
خوبه دیگه همین دوتا هم...

کتابخونه بزرگ اطرافتون نیست عضو بشید؟

همچنین :)
نه والا کتابخونه نداربم نزدیکیام
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan