خنده کنم خنده کنی اری اینست فازی

چالش #لبخند_یادت_نره اجرا شد

البته نوبت صبحش

شاید دوساعت بعدم باز رفتم

خیلیییییییییی خوب بود

یه پسر بچه وقتی منو در حال اینکار دید 

گف خاله منم باهات بیاااام

خلاصه که دوتایی تو خیابونا میدویدیم و هر کی اخمو بود بش میگفتم لبخند یادت نره و بهش لبخند میزدیم

فوق العاده بود

همه اولش یکم تعجب میکردن و بعدش که حالیشون میشد لبخند میزدن و میخندیدن

واااااااااای چقدر پیر مردا خوبننننن

کلی باهامون حال کردن و خندیدن

بعدش رفتیم یه گوشه تو یه کافه خودمونی نشستیم و برا هم تعریف کردیم

بهترین اکیپ دوازده نفره رو تجربه کردم

پ.ن:حال دلتون خوب با چاشنی لبخند;-) 

پ.ن:اقا فرهاد انگار میخوان وبلاگو حذف کنن از همین تریبون خواهش میکنم نرن

پ.ن:موسیقی شاد با یه لیوان نسکافه براتون تجویز میکنم😉


بعله😒😒😅😃
خوب دیگه من رسیدم خونه 
تا لبخندی دیگر بدرود🙂
بدرود😂
عاقا ریا نباشه منم یه دختر بچه دیدم خندیدم😀😀





#لبخند_یادت_نره
😅😅


الانم به یه دختره خندیدم اخم کرد😒😒😒😅
راست میگما بیرونم😅😅
ایول بهتتتتتتت


عجباااااا
از خداشم باشه برادر من بهش لبخند بزنه😒
من عاشقِ آدم‌های دیوونه‌ام :)))
منممممم
گاهی دیوانگی زیباست :)
میتونم بگم همیشه زییییباااااااست
پس اون دختر که همه فکر میکردن دیوونه شده تو بودی ؟؟؟


عیدتون مبارک :)
دقیقاااااا من واقعا دیوونم

مرسیییی همچنین
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan