حسودی میکنم

حسودی میکنم معشوقه ی خواننده ای عاشق

حسودی میکنم به مخاطب ترانه های ترانه سرایی

حسودی میکنم به حال نویسنده ای در حال خواندن کتابش

حسودی میکنم به مادری که خوشبختی بچه اش را میبیند

حسودی میکنم به کسی که شب ها آسوده میخوابد

حسودی میکنم به کسی که همیشه میخندد

حسودی میکنم به پیرمرد کلبه نشین در وسط جنگل

حسودی میکنم به پسرک جوان که عاشق دخترکی عاشق خودش است

حسودی میکنم به درختی که هیچگاه نمیگرید

حسودی میکنم به بادی که به هر سو میجهد و میرود

حسودی میکنم به کودک چند ماهه ای که در عالم رویا لبخند میزند

حسودی میکنم به دختر بچه ای که از پله ی پنجم خود را در آغوش پدرش می اندازد

حسودی میکنم به صدای خنده هایت که دل ها میبرد

حسودی میکنم به خدا

که همه چیز را میداند...

نمیدونم چرا خصوصی ارسال شده بود :)
لتبد صلاح دونسته خصوصی ارسال شه😓
Big like
:)))
😮😮😮😲😲😲
چرااخه خواهر که خوبه

عه جدی؟
من که ازش خیر ندیدم😁
چه حسودیهای قشنگی
خیلی قشنگن:)
سلام:-)
من فقط حسودی میکنم به پسری که خواهر دارد :-(
سلام
حسودی نداره که
خواهر اصلنم خوب نیستا
من دارم 
در جریانم
:)
چه زیبا...
تا حالا نخونده بودم...
ممنون:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan