فازی تکرار لحظات غربانه ات چگونه گذشت

سلااااام

من بعد 24 ساعت اومدم

حالم امروز به لطف همگیتون خیلی خوب بود 

بابت دیروز واقعا ممنوننن😍🌹🌹🌹🌹

امروز کلاس داشتم

پیاده داشتم میرفتم که یه پسر جوون یهو جلوم ظاهر شد 

یه کاغذ تو دستش بود که روش نوشته شده بود

لبخند فراموش نشه:)

یادم افتاد که لبخندو یادم رفته

خندیدم و گفتم میشه منم باهاتون همکاری کنم؟

و قرار شد از فردا منم اینکارو بکنم که خیلییییییی ذوق دارم:)))))😍

بعد از کلاسم داشتم برمیگشتم خونه که یهو دلم هوای حرف زدن با یکیو کرد 

گوشیمو در اوردم و بدون توجه به صفحه یه شماره رو شانسی گرفتم 

یه دختر 23 ساله بود که اهل آبادان بود 

شاید دیوونگی بود این کارم 

ولی اون دخترم مث من دیوونه بود که کل راهو با یه ناشناس یهویی حرف زد 

یه شاخه گل خریدم و بخ خودم تقدیم کردم 😂🌹😍

پ.ن:حالتون چطوره خوبید؟چخبراااا؟

پ.ن:نظرتون راجع به چالش لبخند چیه؟اینطوری که شماهایی که این پستو میخونید مث من به کساییکه اخم میکنن بگید لبخند فراموش نشه و تجربیاتتون رو پست کنید با #لبخند_فراموش_نشه

پ.ن:هوا خیلی خوبه،یک ساعت پیاده روی شبانه تجویز میکنم براتون😉

پ.ن:حال و هوای دلتون خوب با چاشنی نسیم بهاری...

پ.ن:منتظر نظراتتون درباره ی چالش هستمااااا

پ.ن:عکس پایینم تقدیم به همتوووون

مشهد...

رفتم قدم زدم و کلی حالم بهتر شد :)
تو همین چند دقیقه سوپر مارکت سر کوچه مغازشو داد و رفت نون بگیره...
جالب بود واسم تجربش...
تا حالا از این دید مردمو ندیده بودم و همینم خوشحالم کرد :)
خوش به حالتون تو مشهدین

تجربه ی قشنگیه😍
خیلی خوشحال میشم تجربه های باحالتونو برام تعریف میکنید
شکرخدا... :)



چه خوب بوده...
و چه اتفاق بهتری که ناشناس خوبی افتاده بهت...



منم بیرون بودم الان اومدم،هوا بارونی بود :)
خیلییییی خوب بوووود
اهل کجایین شما؟
باشه قبولِ:)

#لبخند_فراموش_نشه

^__^
منتظر تجربیاتت هستم😉
چه حس و حال خوبی و چقدر دوست دارم من همچین انسانهایی رو ک انقدر به حال خوشِ دل آدما بها میدن:)

جمله بندیم درست نبود؟:|
با کلی احساس تایپ شده دلم نمیاد ویرایشش کنم:)
عزیزممممم
نظرت چیههههه
موافقی؟
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan