مردها

مرد ها میتوانند گریه کنند

میتوانند تمام عمرشان را در غم بگذرانند

میتوانند شب ها سیگار بکشند و تمامشان را با دود سیگار به باد دهند

میتوانند سالهای سال تنها بمانند

اما آنها

بغض هایشان را قورت میدهند

غمخانه ی درونشان را با خنده های مصنوعی پنهان میکنند

سیگار میکشند و 

خود را به باد فنا میسپارند...

خخخخخ.
:))))
دیگه بزرگش نکن.
من رتبه یک دیوونگی رو در بین دخترا دارم. هنوز خیلی راه داری تا به من برسی
بابا رتبه ی اول😂💜
خخخ
:)))))))))))))

بوووووووووووووووووووووووووووس
😘😘😘😘😘
عه؟!!
خدا رو شکر یکی دیوونه تر از من بعد 20 سال پیدا شد
من دیوونه تر از همه م:)
از هر کی.
بابا ول کن دیگه.
میبینی که من دیوونم چرا کشش میدی!! 
خخخخ
منم دیوونه تر از تو😂😂
بپرسیم

از کی
اون تعجبی بودا...
خوبه خوبه...
اولین باره در بیان میبینم :)))
عه جدی 
چه جالب:)

دست رو دلم نزار خواهر ...

کوه غم و صبریم ما ...
به ماها که نمیرسین;-) 
نپرسیدن عیبه
:))))))))))
چکار کنیم؟
:)...
وای درباره مردا؟؟؟...

بله درباره ی مردا
ما چکار کنیم؟!!!!
ندانستن عیب نیست:(((((
جانا سخن از زبان ما گفتی
:))
:)))🌹
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan