دلم میخواد

دلم میخواد داد بزنم 

دلم میخواد برم بالای یه کوه من باشم و خدام 

سرش داد بزنم بگم خدا چرا 

چرا انقدر بنده هات اذیتم میکنن

چند بار این دل باید بشکنه

دلم میخواد همه چیزو ول کنم 

همه چیزو 

بشم یه آدمی از جنس سنگ 

که هیچ بویی از محبت و عشق و مهربانی نبرده 

قلبم خشک بشه 

دیگه از هیچی لذت نبرم 

بشم یه آدمی که فقط زنده س

از همه دلگیرم

از تمام دوستانم دلگیرم 

از پدر و مادرم دلگیرم 

از خودم دلگیرم 

خدایا

از تو ام دلگیرم 

دلم شکسته 

شکسته تر از قبل

دوست دارم بشم همون دختر شاد قبلی که با بوی گل های رز لبخند بیاد رو لبش 

دختری که مثل باد به هر جا دلش میخواست میرفت

دختری که عاشق زندگیش بود و مثل الان هر دقیقه آرزو نمیکرد که دقیقه ی بعدی رو دیگه نبینه 

همون دختر قبلی 

دوست داشتم خودمو 

ولی الان نه

الان فقط میخوام بمیرم

میخوام دیگه هیچکسی رو نشناسم

دلم میخواد فراموشی بگیرم و گم بشم تو داستان های بی پایان دقیقه ها و ثانیه ها و بدون بار سنگین خاطرات در زندگیم پرواز کنم 

دلم میخواد جایی زندگی کنم که هیچکس منو نشناسه 

هیچکس منو نبینه 

شاید یه کلبه وسط جنگل

شاید یه قایق وسط دریا

شاید یه آلاچیق وسط آسمون صاف و شب پر ستاره ی کویر

شاید یکی 

گم در فضای مجازی

کاش بمیرم 

مرگ رو دوست دارم

"دختری از جنس باد"


نمیدونم چطور راهنماییت کنم. برای من دوسال طول کشیده و هنوزم ادامه داره ولی کمتر شده حسش. اما تنها راه اینه که خودتو سرگرم کنی. هیچ راهی نداره که فراموشش کنی. باید بیرون از خونه توی یه اجتماع دوستانه یا از اقوام باشی اکثر مواقع که خیلی توی ذهنت این حس بد رو پرورش ندی. وگرنه مثل من خیلی طول میکشه
مرسی هستی 
مرسی راهنماییم میکنی
پس کسی دلت رو شکسته.
اگه اینطوره منم 2 ساله یکی دلمو شکسته که هر روز 10 بار این قضیه میاد جلو چشام ولی داره کم کم برام عادی میشه
کاش بتونم باهاش کنار بیام
میام میزنمتا.
مگه دست خودته که میخوای بمیری!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زندگی همه پستی بلندی داره. منتها مال یکی یه برهه کلا بلندی هست.
سر بلندیم و جهان مسحور ماست.
دل قوی دار که بنیاد بقا محکم از اوست
امیدوارم دووم بیارم
منم مثل تو :)
اما خب صبر کن...ان شاء الله درست میشه :)
امیدوارم:)
تا بحال با خودت فکر کردی چجوری شد اون دختر شاد اینجوری شد

از کی بود که گفتی خدایا چرا اینجوری شد
علتش چی بود..
زندگیت پر از آرامش و سرشار از سجع شبیه متن زیبات
علتش فقط آدمان
آدما فقط بلدن دل بشکنن
سلام

خدا نکنه !
یعنی چی مرگ رو دوست دارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تنها چیزی که الان ارزوشو دارم مرگه
سه شنبه ۱۵ اسفند ۹۶ , ۱۷:۳۹ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
هعییییییی هق هق هق :((((((((
:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan