من پیش از تو

فیلم خیلی خوبیه

من که عاشقش شدم

پیشنهاد میکنم حتما ببینیدش😉👌

فیلم من پیش از تو

آره هردوتا فیلم خوبین
حد اقل احساس خوبی به آدم میده
کتاب هنری هم خوب بود
حس خووووب حس خوووووب
منم نگاه کردم خیلی عالیه:)
بحت پریشان رو حتما نگاه کن:)
چشممم
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ , ۲۰:۰۰ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
ممنان خخ
خواهش🌹
سلام
من رمانش رو هم دارم ؛)
رمان من پس از تو هم منتشر شده که راجع به کلارک بعد از فوت پسرست.
توی درام های رمانتیک بخت پریشان ما رو پیشنهاد میکنم
خیلی عاطفیه :(

ممنونم:)
مرسیییی🌹
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan